9 grudnia 2013

Look right through

Hej! Dzisiejszy zestaw jest propozycją zarówno na co dzień (dla odważniejszych) jak i na wieczór, dla tych z Was, które nie lubią przylegających do ciała sukienek Szary kolor idealnie wpasuje się w otaczającą nas aurę, która niestety ostatnimi czasy nie sprzyja zakładaniu kolorowych ubrań.  Oczywiście zawsze możemy dodać wyraziste elementy jak np. torebka w intensywnym kolorze lub biżuteria, jednakże w tym zestawie chciałam, by to buty były najbardziej wyeksponowane. Dorwałam je na wyprzedaży w Pimkie za 80 zł z czego jestem strasznie dumna (mmhmmm...;-P), ponieważ bardzo długo szukałam zwykłych czarnych botków na szpilce ;-) Do tego dobrałam dużą, czarną kopertówkę, która pomieści dosłownie wszystko. Przy okazji mam dla Was prezent - robiąc zakupy na etorba.pl wpisując w pole rabatowe "LoveMakeupFashion" otrzymacie 10zł zniżki. Mam wiele torebek z tej strony i jestem bardzo zadowolona zarówno z jakości towaru jak i z profesjonalizmu obsługi sklepu. Do tego mój ulubiony, szaro-czarny płaszcz z Mosquito i zima mi nie straszna - nawet w tak krótkiej sukience!
P.S Z kim się widzę w środę na sesji dla Timex'a? ;-)
Miłego wieczoru! Alex













PŁASZCZ - MOSQUITO coat , SZALIK - HM scarf , SUKIENKA - O LA LA dress , BUTY - PIMKIE heels , KOPERTÓWKA - ETORBA clutch

23 komentarze:

  1. w 100% w moim stylu! Ola wyglądasz bosko :) takiej kopertówy mi trzeba! super przełamałaś wszystko czerwienią *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. wooooooooooooowwww najlepszy zestaw everrrrrrrrr <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. calkowocie w moim stylu ;-)
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle cudownie mnie dalej ciekawi sesja timex'a;]

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka bardzo fajna, zestaw bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też się bardzo podoba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza spódniczka ^^ Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie. Kobieco i z klasą. Boska kopertówka, może się na nią skusze.

    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka cudna, dobra na kążdą okazję : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie chyba najbardziej zachwyciły botki. Są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, jest idealnie! Sukienka z pikowanym dołem i szal w kratę, super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jest ta sukienka, idealnie komponuje się z płaszczem! Szalika zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na końcu każdego zdania powinna być kropka. Należy o tym pamiętać, zwłaszcza jeśli krytykuje się posty innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamiast kropki są "emotikonki" skoro już jesteś tak upierdliwa ;-)))))))))))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx