22 grudnia 2013

Krótki top, Rozkloszowana spódniczka, biker boots, biker jacket

Hej! Dzisiaj chciałam Wam pokazać jedną z opcji noszenia krótkiego topu. Nie akceptuję odkrytego brzucha ze względu na moje kompleksy, toteż dziś nie ujrzycie mojego Maciusia ;-) Mam nadzieję, że zestaw się Wam spodoba!:)
Alex














SPÓDNICZKA - PRESKA skirt, KURTKA - ROMWE jacket, TOP - FRONTROWSHOP top, BRANSOLETKA&KOLCZYKI - BY DZIUBEKA bracelet an earrings, BUTY - WOJAS biker boots, TOREBKA - PARFOIS bag

17 komentarzy:

  1. ehe, na pewno masz takiego grubaska że szkoda gadać, głupek <3
    piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw, bardzo ładna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie Ci w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest prześliczna. :) Cała Ty zresztą, wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor spódnicy!
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki piękne! Połączenie tej spódniczki z tymi ciężkimi butami super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torebka,a w tej bluzeczce brzuszek wygląda bardzo dobrze;))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory spódniczki i torebki :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się bardzo połączenie spódniczki z butami i kurtką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. heh dobrze że nie mamy mrozów :) można szaleć:) spódniczka extra!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam cięższe buty do kobiecych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniala <3 genialne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx