17 grudnia 2013

So let's get undressed, cause you look a little lonely...

Hej! Dzisiejszy tytuł to fragment refrenu mojej ulubionej (ostatnimi czasy) piosenki. Ma ona w sobie to coś, co sprawia, że się totalnie relaksuję i zapominam o problemach i zmartwieniach. Żebyście mogli też to poczuć załączam teledysk na dole wpisu. A co do zestawu - tym razem nieco inaczej niż zazwyczaj, jednakże też w moim stylu. Wiem, że połączenie czapki z okularami może być dość zabawne jednak ja wolę chronić oczy nawet w zimie. No to Enjoy! Miłego wieczoru 
Alex












SWETEREK - PERSUNMALL, OKULARY - RAY BAN, KOPERTÓWKA - ETORBA bag , SPÓDNICZKA - MOSQUITO, KURTKA I KAMIZELKA - ROMWE, BUTY - PIMKIE shoes, CZAPKA - STRADIVARIUS beanie

23 komentarze:

  1. Jest idealnie, super sweterek i buciki calos wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealnie, super sweterek i buciki calos wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A chciałam jeszcze dodac ze masz idealna figurke ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest idealnie, super sweterek i buciki calos wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka! Futerko też mi się podoba!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie futrzane kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie :) Ja tam lubię połączenie czapki i okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super futerko :) Ja w zimie ogrzewam sie tego typu bluzami http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie puchate ubrania, kojarzą mi się z przytulnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  11. Alex, swietny pomysl z polaczeniem kolorow. Bardzo ciekawy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja świetna, no i lubimy tą samą piosenkę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny zestaw! bardzo podoba mi się połączenie kobaltu z czerwienią - boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zachwyca mnie połączenie kurtki, spódniczki i kamizelki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapka i torebka są moimi zdecydowanymi faworytami w tej stylizacji :) Futerkowa kamizelka też daje radę

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniala, odwazna stylizacja. duzy plus!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi sie podoba ;-) ja tez nosze okulary w zimie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx