27 grudnia 2013

NEW IN - zegarek, pomadka i książka.

Hej! Dzisiaj chciałam Wam pokazać część prezentów świątecznych między innymi pomadkę, książkę i zegarek. Korzystając z okazji chciałam podziękować wszystkim firmom, z którymi współpracuję, ale także i tym, które odezwały się przed świętami, za prezenty, które sprawiły mi mnóstwo radości. 







DIOR  (nude)


I moja wspaniała książka ;-) Już dawno ją chciałam mieć!:))) Bardzo mnie cieszy, bo już niedługo wprowadzamy się do Naszego mieszkania i wszystko co z nim związane baaardzo mnie uszczęśliwia ;-) 

Miłego dnia!:*

12 komentarzy:

  1. wow wszystkie 3 prezenty ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspanialy zegarek dostalas za darmo?;o

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne prezenty, takie tylko dostawać! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny jest ten zegarek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne prezenty zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka Diora wygląda zachęcająco:) W niczym nie przypomina korektora. Nie przepadam za rozbielonymi sztyftami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam ta ksiazke super jest zobaczysz :D a pomadka i zegarek marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka z Lidla, tam są takie pyszne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx