19 czerwca 2014

Decorating terrace - details

Hej! Ostatnio postanowiłam, że będę dodawać wpisy także z serii aranżacji wnętrz i nie tylko. Nie od dziś wiadomo, że osoby interesujące się modą uwielbiają także dekorację wnętrz ;-) Sama planuję remont mieszkania, bo od czasu wprowadzenia się (a minęło już prawie 5 miesięcy!) zrobiłam tylko "mój" pokój z wielką szafą i toaletką, ale jak wiadomo wszystko z czasem. Ostatnio znalazłam wiele ciekawych akcesoriów i mebli, które z pewnością nadadzą charakteru każdemu tarasowi. Piękny stojak na kwiaty, stylowe krzesło czy ciekawe lampiony? Zapraszam do przeglądnięcia zdjęć!




Ciekawe koszyki, które oprócz owoców mogą być także schowkiem na zupełnie inne rzeczy ;-)





Te obydwa siedziska to moi zdecydowani faworyci!





Aż się rozmarzyłam...a może kieliszek wina na tarasie?:-)


Wszystkie powyższe przedmioty znajdziecie pod TYM linkiem. Zachęcam Was do zerknięcia, bo okazji jest mnóstwo i sama już buszuję i wybieram ;-)


Hello! Recently I've decided to write albo about interior design. It's well known that people who love fashion also adore it, so let's start! Personally I'm going to do a "home makeover",but everything comes with time. I've already made my "private" room where I keep my clothes, shoes and jewellery. I've found so many nice things recently to decorate terrace or balcony. Hope you gonna like my choices ;-) You can find everything from the photos here.

9 komentarzy:

  1. www.kubigo.pl zarabiam ty tez mozesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje! Marzą mi się takie cudne lampiony!

    OdpowiedzUsuń
  3. te siedziska od malego byly moim marzeniem! :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne akcesoria uwielbiam takie wpisy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. super szczegolnie te lampioniki

    OdpowiedzUsuń
  6. Naucz się pisać poprawną polszczyzną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam sobie nic do zarzucenia ;-) Proponuję nauczyć się trochę kultury i podpisać się po wyrażeniu swojej opinii, bo anonimowych komentarzy nie będę publikować. Pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx