15 czerwca 2014

Sun is up ;-)

Hello! Dziś mam dla Was kolejny słoneczny post ;-) Coś ostatnio ucieka Nam to słońce, ale mam nadzieję, że wkrótce powróci ze zdwojoną siłą! Już dawno nie pokazywałam pasteli, a spódniczka z tego posta ma już rok, a nadal ją uwielbiam. Jest już trochę za duża, ale wolę w tę niż w drugą stronę :D Jak się Wam podobam w takich włosach? ;-) 
Miłego wieczoru, Alex!












Torebka - Etorba bag, Zegarek - Michael Kors watch, Top - New Yorker top, Spódniczka - Cyrkonia Fashion skirt, Okulary - Ray Ban sunnies, Buty - Zara heels


Hello! Today i've prepared another sunny post ;-) It hasn't been to nice recently, but it's going to be sunny soon, hopefully. It's about time to wear pastels so here's one of my fav skirts - it's a bit too big now, but it's better this way than to get fat ;-P How do you like my hair like that? Have a nice evening!
Alex




15 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudnie, spódniczka i torebka totalnie mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Podoba mi się cały zestaw!!:)

    http://fashionbynovika.blogspot.com/
    pzdr;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica, w podobnym fasonie kupiłam dzisiaj w sh :)
    zapraszam na lumpeksowe pościk

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie zestawienia! Topy pokazujące lekko brzuszek i krótkie spódniczki to zdecydowanie moi faworyci na te wakacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna torebka i spódniczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, buty strasznie mi się podobają :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaał, wspaniała stylizacja, spódniczka fenomenalna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka i spódniczka - niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjawiskowo! :) Sandałki są prześliczne, nigdy mi się nie znudzą... Szkoda, że ich nie mam, ale mam nadzieję że kiedyś uda mi się je dorwać. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx