17 czerwca 2014

Stylizacja na komunię, rodzinne imprezy i inne część II

Hej! Jakiś czas temu stwierdziłam, że większość tytułów moich postów będzie tym, czego można się będzie spodziewać po wpisie i staram się tego pilnować ;-) Dzisiejszy zestaw (w moim mniemaniu) idealny będzie na imprezy rodzinne, wyjście do kina lub na imprezę. Zestaw z tą sukienką mogliście już oglądać wcześniej (klik), ale tym razem zamiast botków wybrałam letnie sandałki, które mam już 2 lata, a nadal mi świetnie służą ;-) Do tego mocno zdobione kolczyki i beżowa kopertówka, która idealnie pasuje do granatu. 
Mam nadzieję, że się Wam podoba!:)
Alex











Sukienka - Jesteś modna dress, Kolczyki - By Dziubeka earrings, Kopertówka - Monnari clutch,  Sandały - Zara heels

Hello! As I promised, every post will have a title sayin' exactly what you can expect to see ;-) Today's outfit is perfct for family parties or some other celebrations. You could see this dress in THIS post, but now I decided to choose heeled sandals instead of massive boots. I took also my new, gorgeous by dziubeka's earings and one of my fav clutches  and voila - how do you like it?
Hope you'll have a nice evening ;-)
Alex!

18 komentarzy:

  1. śliczna ta sukienka rozmiar M gdzies widzialam w komentarzach? bo mysle o S, ale nie wiem czy w biuscie nie bedzie zbyt opieta:( sliczna stylizacja Alex :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Strasznie pasuje Ci ta stylizacja. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie wyglądasz w tym kroju sukienki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładna sukienka! podoba mi się taki krój :) bardzo dobry zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super! przesliczna sukienka *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://fineklass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczny zestaw pieknie ci w granacie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham twoje wlosy i nogi <3 przesliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  10. a te kolczyki sa dobrze wykonane? odpowiedz prosze bo planuje zakup i czy uczulaja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. eLEGANCJA?? W SANDAŁKACH NA KOMUNIĘ? TO REWIA MODY??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx