22 czerwca 2014

Moda:Czarny kombinezon&szpilki&kapelusz, czyli elegancko na co dzień.

Hello! Ola w kapeluszu nie jest zbyt częstym "zjawiskiem", tak więc jak już się to stanie to koniecznie w eleganckim wydaniu. Mój urzekł mnie łańcuchem, który dodaje mu szczypty "pikanterii" i kobiecości ;-) Dziś także swoją premierę ma ten cudowny kombinezon (znajdziecie go tutaj), który idealnie sprawdzi się na co dzień jak założymy pod spód top na ramiączkach - posiada on głęboki dekolt, który zasłoniłam na zdjęciach. Już go widzę w towarzystwie moich różowych conversów....  ;-) Do zestawu dobrałam klasyczną, pojemną torbę w cielistym odcieniu i złoty, męski zegarek. Mogę śmiało stwierdzić, że wszystko co pojawiło się dziś w zestawie znajduje się na mojej "ulubionej liście" ;-) 
Miłego wieczoru! 
Alex




















Kombinezon, torebka - Mosquito overall and bag, Zegarek - Michael Kors watch, Szpilki - Stylowe Buty heels, Kapelusz - Bershka hat

Hello! Alex in a hat is not an often view, but if it happens it has to be in an elegant way - I fell in love with mine because of this beautiful gold chain. Today it's a "premiere" of this black overall that is very classy, but it can also be worn  in a sporty way - I've just imagined it with my pink converse ;-) I took my classic, beige bag and yes, again these black heels - how not to love them?!:-)  Everything from today's outfit is now on my "best list" ;-) Have a lovely evening guys!
Alex

21 komentarzy:

  1. slicznosci:)))))) pieknie

    OdpowiedzUsuń
  2. super kombinezon i torebka jaki masz rozmiar?:)
    super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam, w końcu się coś dzieje! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylówa! Wygodne buty?? Też na takie poluję ;-)

    www.marsenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny kombinezon, a wiazane buty uwielbiam, calosc klasa!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny jest ten kombinezon! Ja jakoś nie mogę znaleźć idealnego dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kombinezony! Świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz olśniewająco, stylowo i z klasą...
    Kombinezon idealnie na Tobie leży, a w zestawieniu z kapeluszem i wiązanymi butami tworzy świetną całość.

    Pozdrawiam. Magda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kombinezon! Wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie! :) Klasa sama w sobie! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super w tym kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paznokcie,zapraszam do mnie: spolkasa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie :)Zapraszam do mnie:spolkasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj, od dawna zastanawiam się nad tym kombinezonem, ale obawiam się, że nie trafię z rozmiarem.
    Na jaki Ty się zdecydowałaś?

    Pięknie to wygląda z tymi butami i torbą!
    Lakier czarujący. Zdradzisz jaki to?

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie wyglądasz . Fajna stylizacja. Elegancko ale na luzie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie mój ulubiony zestaw :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupie ten kombinezon :) juz go nie ma na stronie ...:(((( kto sprzeda?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx