26 czerwca 2014

MODA: Jak wyglądają na twarzy Ray Ban Aviator Large Metal 3025 ?

Hej! Postanowiłam zrobić dzisiejszy wpis, bo sama przed zakupem wymarzonych aviatorów szukałam takiego w Internecie - niestety na próżno było wertować dziesiątki stron. Koniec końców musiałam zdać się na intuicję, która jak zwykle nie zawiodła i zamówiłam swoją pierwszą parę w rozmiarze 62. Był to strzał w 10tkę!



Ciemnobrązowe są moimi pierwszymi i to właśnie one mają rozmiar 62 (l). Ciemnozielone mają rozmiar 58 (m).


 W okularach cenię ochronę oczu (obydwie pary mają polaryzację) oraz oryginalny design. Wiem, że nie są one unikatowe, bo na ulicy co druga osoba nosi ray ban'y, ale model ten już dawno skradł moje serce i najlepiej prezentuje się na mojej twarzy ;-)





A teraz do sedna sprawy - jak prezentują się na twarzy Ray Ban Aviator Large Metal 3025 rozmiar 62 large?





A jak prezentują się na twarzy Ray Ban Aviator Large Metal 3025 rozmiar 58 medium?







Które Waszym zdaniem są lepsze?:-) 62 czy 58 ? Mam nadzieję, że wpis się przydał ;-)


Obydwie pary znajdziecie tutaj


6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem pierwsze, jaśniejsze są lepsze, ale w obu wyglądasz świetnie:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują :) Uwielbiam ten fason okularów i moje niestety się już poniszczyły dlatego sama rozważam zakup Ray Ban'ów :) Świetny post kochana! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chciałam mieć takie okulary ale nie wyglądam w nich dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie twoj styl tylko nie widze roznorodnosci : albo przez miesiac ta sama torebka a pozniej juz jej nie widac albo ciagle te same buty. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te okulary!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx