12 czerwca 2014

INSTA MIX - daily photos ;-)

Hello! Dawno nie prezentowałam na blogu tzw. "insta mix'u" tak, więc dziś dość spora dawka zdjęć, które na co dzień wrzucam na mojego INSTAGRAMA. Zapraszam do obserwacji ;-)
Spędźcie miło wieczór kochani! 
Alex

Trampki - Converse, Zegarek - Michael Kors 5055


1. Bluzka - Bershka, Torebka i Zegarek - Michael Kors, Spodnie - Pimkie, Trampki - Converse

2.  Top - Puma, Szorty - Stradivarius, Trampki - Converse, Zegarek - Mk



Ujęcia z ostatnich zmagań mojej ukochanej drużyny koszykarskiej - Zastal Zielona Góra. Chłopaki zdobyli w tym roku srebro - ogromne brawa dla nich za walkę do samego końca! 

Ostatnie zestawy plus nowości od by dziubeka 

 1. Szorty - Stradi, Top - New Yorker,

2. Sukienka - Bershka


Praca nad sylwetką trwa! W ten poniedziałek minął miesiąc od kiedy nie jem słodyczy, które zawsze tą walkę mi utrudniały, a pochłaniałam je w nieziemskich ilościach. Teraz jak zgrzeszę to tylko z Iced Frappe! ;-) Zdjęcia w prawym dolnym rogu nie ma na insta, nie jestem jeszcze gotowa na wystawianie takich zdjęć w większym rozmiarze, ale mam nadzieję, że już może za 3 miesiące będę zadowolona z własnej figury ;-)


Sukienka - sheinside, nowe trampałki, wyżej wspomniane Iced Frappe :-)


I jeszcze na koniec kilka selfie ;-) 

Jak Wam się podobają takie wpisy? Zostawcie opinię w komentarzu! Ściskam!

12 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu takie wpisy są wskazane :) Olcia nie katuj się i tak świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, ładne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mix! Fajne masz te miętowe adidasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. się działo :) a ile jeszcze przed nami :) łapać chwile ulotne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. działo się :) a ile jeszcze przed nami! łapać chwile ulotne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam to Twoje lustro i toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycasz figurą ;-) Świetny mix!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje ;)

    Zapraszam http://amazing-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx