9 czerwca 2014

"Moonshine take us to the stars tonitght, take us to the special place,  that place we went the last time, the last time.. "

Hej! Kto mnie zna wie, że uwielbiam Bruno Marsa i jestem zakochana dosłownie w każdej jego piosence. Cytat powyżej napisany kursywą jest więc linijką refrenu jednej z jego piękniejszych piosenek "Moonshine". Od dawna marzę o tym, by znaleźć się na jego koncercie - jest on niezwykle kreatywną i zdolną osobowością, a jego piosenki ujmują prawdziwością. Czuję, że to co śpiewa płynie prosto z jego serca ;-) A Wy, uważacie podobnie?
Jak chodzi o mój dzisiejszy zestaw - lato, lato, lato wszędzie zwariowało oszalało ;-) Zdjęcia mają chyba dwa tygodnie, bo aktualnie jestem chora, ale już wtedy było pięknie na zewnątrz!:) Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu i zostawicie swoją opinię w komentarzu!
Buziaki, Alex!










Okulary - Ray Ban via Aurore sunnies, Buty - Stylowe Buty shoes, Kopertówka - Michael Kors clutch, Top - Bershka top, Szorty - New Yorker shorts, Zegarek - Timex watch

14 komentarzy:

  1. jak pięknie! :):*

    ps. tez nie przepadam za neonami jesli chodzi o moją dzisiejsza notkę.;>

    OdpowiedzUsuń
  2. czarny to zdecydowanie Twój kolor kochana :) Super wyglądasz !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna stylizacja do wyjścia na miasto! Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie i z klasa :)*** a Ty coraz szczuplej wygladasz, ale bardzo ladnie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, ale to bardzo lubie Cie w czarnym jak pisaly poprzedniczki ;-) pieknie Ci w tym kolorze wlosow jaka to farba?

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestawik idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  7. znowu te buty. całe lato będziesz je teraz nosić. mam wrażenia, ze ciągle sa te same stylizacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli to było pytanie to tak, będę je nosić całe lato, bo je uwielbiam ;-) pozdrawiam

      Usuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz!!! Wszystko mi się spodoba z tej stylizacji :) Wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie ! :)

    pzdr;*
    http://fashionbynovika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx