29 czerwca 2014

Jeans, wrapped shorts, black tee and pink blazer - casual look. Codzienny zestaw

Hej! Ostatnio ktoś zostawił komentarz, że często jest tak, że jak już założę jakąś torbę czy buty to rzecz ta pojawia się przez miesiąc na blogu w kółko po czym "ginie" - szczerze powiedziawszy aż się zaśmiałam jak to przeczytałam, bo wszystko się zgadza ;D Już nie chodzi o nawet o fakt, że jakaś rzecz jest nowa, po prostu mam takie fazy, że jak sobie przypomnę o ukochanej torbie z zary w panterkę to noszę ją do upadłego. Cóż, przyzwyczajenia bardzo ciężko zmienić, dlatego dziś zestaw z torebką, która pojawia się bardzo rzadko oraz w butach, które mam 5 lat, a noszę je może po raz 6ty? ;-)
Miłego wieczoru!
Alex












Buty - Aldo shoes, Torba - Mosquito bag, Szorty i Tee - Stradivarius shorts and tee, Okulary - Ray Ban, Zegarek - Michael Kors watch

21 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw! W butach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz, szorty są genialne i ten kolor marynarki- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super marynarka :) i cały strój super jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się cała stylizacja, jest w moim stylu, guście. Niestety jakoś buty mi się nie podobają . Mimo wszystko ślicznie wyglądasz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Elegancka ale z nutką wygodnego i drapieżnego akcentu przez te spodenki.;-) Buty zachwycające.;-) Ślicznie wyglądasz.;-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny żakiet, ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość prezentuje się wyśmienicie, a mogłoby się wydawać, że niebieskie paznokcie mogą nie pasować... Super to przełamałaś.

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny set, ta różowa marynarka cudowna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna torebka :) całość również wygląda super :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawienie, pięknie wyglądasz w tym różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale nogi umięśnione:))) co robisz, że tak wyglądają?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. co do twojego wpisu ja tam bardzo lubie fakt, ze chodzisz czesto z ta sama torebka czy butami, bo pokazujesz nam, ze mozna nosic ta sama rzecz na wiele sposobow:) uwielbiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, super make up, podoba mi się wszystko, również zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet jeśli tak jest,że zakładasz te same rzeczy do różnych stylizacji to co z tego skoro każda jest inna,te same buty założone do spódnicy będą już tworzyły inny zestaw jeśli zamienimy ją np. na spodnie czy kombinezon. Przecież po to kupujemy te wszystkie buty,ubrania żeby je nosić a nie założyć raz i do szafy. Powiem Ci,że to jest świetne co robisz:))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię takie mocne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx