3 sierpnia 2014

All Black Outfit - Black tulle skirt, crop trop, black heels and black riveted clutch

Hey! Przez kilka dni nie pojawił się żaden wpis ze stylizacją, więc postanowiłam to zmienić i dziś już prezentuję Wam moją wersję "all black" czyli stylizacji monochromatycznej (w tym przypadku w kolorze czarnym). Jak tyko ujrzałam piękną spódniczkę to wpadłam po uszy, a po założeniu piszczałam z radości! Leży idealnie, jest na gumce i o dziwo nigdzie się nie wbija, a nosi się ją bardzo komfortowo. Pierwsze przymiarki były przy lustrze i już wtedy wrzucając zdjęcie na instagrama widziałam, że i Wam się bardzo spodobała. 






Schłodzona herbatka Bubbletea uratowała mi życie tego dnia, bo robienie zdjęć przy temperaturze +30 stopni było prawdziwym wyczynem! Tak btw niedługo napiszę Wam (mieszkańcom Z.Góry i okolic) co nieco na temat Bubbletea, które jest na mapie naszego miasta od niedawna ;-)


Ten boski kolor na paznokciach to Sally Hansen - mówiłam Wam już o mojej obsesji na punkcie kobaltu i chabrowego?:-)




Spódniczka - Mosquito, Torebka i Zegarek - Michael Kors, Okulary - Ray Ban sunnies, Buty - Kazar heels, Crop Top - New Yorker crop top


14 komentarzy:

  1. Piłam buble tea w sławie i na winobraniu. To w sławie było pycha, na winobraniu straszne. Dlatego chyba że wybrałam inny rodzaj herbaty. Trochę za słodkie jak dla mnie :) polecasz coś mniej słodkiego?;>

    btw cudownie wyglądasz w tej spódnisi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta spódniczka- uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zestawy! Ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look! Ta spódniczka jest boska!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudnie, świetna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja baaaardzo mi się podoba <3, zawsze miałam jakąś słabość do tiulu
    Bubbletea uwielbiam, są super orzeźwiające.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna spódniczka! Ale cudownie na Tobie leży ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta spódniczka:)

    i pazurki także:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej spódniczce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna jest ta spódniczka! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx