19 sierpnia 2014

All black with floral shorts. Everyday's outift

Hej! Dzisiejsze zdjęcia mają3 tygodnie, ale ze względu na mój wyjazd i kilka sesji zrobionych na "zapas" publikuję je dopiero teraz. Mam nadzieję, że będzie jeszcze tak ciepło, by zrobić podobne ;-) Kwieciste motywy są dość trudne do połączenia, gdyż bardzo łatwo przesadzić i wyglądać tandetnie, dlatego zdecydowałam się połączyć szorty tylko i wyłącznie z czernią. Do tego ulubione, złote dodatki i zestaw gotowy. Jak się Wam podoba?
Alex






Zegarek, Kopertówka - Michael Kors watch and clutch, Szorty - Stradivarius shorts, Okulary - Ray Ban sunnies, Bluzka - Bershka top, Buty - Kazar heels

16 komentarzy:

  1. Uroczy zestaw! uwielbiam takie minimalistyczne łańcuszki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka i szpilki <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. prosty, ale bardzo efektowny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! :* Też mam nadzieję, że jeszcze pogoda nas porozpieszcza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja... Mega ciekawe buty!


    staycoldx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, sandałki biją mnie na głowę - cudne!! :))

    zapraszam do siebie ;) http://paradiseforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, często widzę na ulicy kwiatowe motywy od stóp do głowy :) Nie przepadam za tym motywem w takim wydaniu. Jednak u Ciebie połączony z czernią prezentuje się rewelacyjnie :) Świetny zestaw i przepiękna torebka :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, podoba mi się to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uff... Ale mi brakuje takiego ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i buty podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Bardzo spodobały mi się szpileczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne but, niestety jestem za młoda na takie :D zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :)


    http://zakusztykowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx