26 sierpnia 2014

Pasiasta koszula, czarne spodnie i beżowa torebka.

Hej! Jesień (niestety) zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nią nowe trendy. Jak co roku są takie, które zawsze wracają: kolor karmelowy, burgundowy, kobaltowy, a także print wężowy czy paski. W dzisiejszym zestawie pokazuję Wam koszulę, która ma już półtora roku, a także akcesoria w kolorze, który pojawia się zawsze w kolekcjach jesiennych tj. złotym. 
Mam nadzieję, że się Wam spodoba! 
Miłego, Alex!
















Zegarek - Michael Kors watch, Koszula - FandF shirt, Spodnie - Pimkie pants, Naszyjnik - By Dziubeka necklace, Okulary - Ray Ban, Torebka - Monnari bag


21 komentarzy:

  1. Piekna koszula. Slicznie wygladasz. Nic dpdac nic ujac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny lakier. co to za firmaa?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, klasyczny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto, elegancko. Podoba mi się. :) Okulary są mega. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski rządzą, bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta koszula jest rewelacyjna, bardzo wydłuża sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, koszula i torebeczka są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, podoba mi się ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna koszula :))
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń





  10. Lubimy koszulę :P Fajny, choć niezbyt skomplikowany zestaw.


    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie :) myślę, że szpileczki w jakimś mocnym kolorze świetnie by tu pasowały (oczywiście na jakieś mniej oficjalne wyjścia)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestaw i piękny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, klasyczny zestaw ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiej firmy buty?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, elegancja i luz w jednym !

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula bardzo mi się podoba, idealny model :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! Pomimo klasycznej kolorystyki - wpada w oko!
    I wielki plus za szpilki! Długo mi się takie nie podobały, ale ostatnio podbiły moje serce!
    Ostatnio kupiłam sobie takie: http://bootsy.pl/szpilki/289-szpilki-lakierowane-lolla-czarne.html
    W sumie to są łudząco podobne do tych Twoich, więc możliwe, że mamy te same ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx