24 sierpnia 2014

Tulle skirt and pink jacket - everyday's girly outfit

Hej! Dziś przygotowałam dla Was bardzo dziewczęcą stylizację z użyciem mojej ulubionej tiulowej spódniczki mini oraz pastelowej, różowej kurtki. Nie przepadam za łączeniem srebra ze złotem, więc wszystkie akcesoria pozostawiłam w tym pierwszym kolorze. Cieniowane okulary to nowość w mojej szafie - uprzedzając pytania mam rozmiar 62. Polecam serdecznie - to już moja 3 para Ray Banów i ciągle mi dość! Ja wychodzę z założenia, że lepiej jest mieć mniej, ale lepszej jakości - to w końcu nasze oczy ;-)
Miłego dnia, buziaki!







Okulary - Ray Ban shades via OptykaWorld, Spódniczka - Mosquito skirt, Buty - Stylowe Buty shoes, Kurtka i top - Bershka top and jacket, Torebka - Glitter bag, Naszyjnik - By Dziubeka necklace



15 komentarzy:

  1. super stylizacja i przepiękne buty !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz w tej tiulówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw jest cuuudowny! <3 chyba Twój najlepszy.
    Zauważyłam że ostatnio zdjęcia mają co raz to gorsza jakość c; wiem że aparat się zużywa i w ogóle, ale może zapisanie w PNG coś pomoże choć trochę? c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałąm się wysiliś na jakiś oryginalniejszy komentarz, ale jedyne co mi przychodzi do głowy to, że wyglądasz jak milion dolarów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska ta spódniczka!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka i buty pięknie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna spódnica i genialna całość! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Tiulowa spódniczka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja Ci zazdroszczę, że jesteś taka chuda... ;)
    Pozdrawiam,
    Sol
    PS. Przepraszam za rzadkie wizyty, ale po urodzeniu dziecka na nic nie znajduję czasu... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx