4 sierpnia 2014

Bubbletea world, czyli nowe miejsce w Zielonej Górze!

Hej! Słyszeliście o Bubble Tea

"Bubble Tea World to zwariowany świat smaków owocowych , mlecznych, jogurtowych z połączeniem naturalnych właściwości herbat. Esencją napoju są dodatki - Tapioka (czarne kuleczki ze skrobi bulwy manioku),  Kulki Boba ( strzelające kuleczki zawinięte w algi morskie) oraz Żelki (galaretki wielosmakowe).
Szał związany z Bubble Tea opanował już cały świat. Zaczęło się w latach 80tych XX wieku od niewielkiej herbaciarni na Tajwanie gdzie po raz pierwszy połączono ciepłą herbatę z kostkami lodu, mlekiem oraz kulkami tapioki."

Mówiąc prosto pyszna, orzeźwiająca herbatka ze strzelającymi kulkami i żelkami owocowymi. Możesz wybrać herbatę zieloną, białą lub czerwoną, a mnogość smaków żelków i kuleczek sprawi, że będziesz stać pół godziny przy lodówce zastanawiając się, który wybrać ;-) Próbowałam - pyszne! ;-) Zobaczcie na te kolorowe zdjęcia - od razu chce się napić, prawda?;-)




Pan z obsługi wygląda bardzo znajomo.... hmmmmm? ;-))





Powyżej widzicie herbatki o smaku mango oraz zieloną o smaku arbuzowym. Polecam, szczególnie w te upały! Idealnie orzeźwia ;-)


 Lokal znajdziecie w Zielonej Górze na ulicy Wrocławskiej 3 w Zielonej Górze (w dół od focusa j w stronę miasta)

13 komentarzy:

  1. Chętnie i ja bym się skosiła na takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa z tym :) na pewno smakują cudownie!

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy takiej nie piłam, wygląda smacznie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi jakoś to nie smakuje piłam parę razy szału nie robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja piłam zieloną herbatę (arbuzową i jeszcze jakąś) i mango i były pyszne, ale to kwestia smaku jak sądzę ;-)

      Usuń
  5. Cały gimnazjalny światek tam się chodzi lansować ;) a, że żyję z gimbusem to znam ten przybytek od momentu powstania:) Mnie to nie smakuje, słodkie takie, kolorowe- jak dla mnie zbyt sztuczne, plastikowe, kiczowate- wolę wodę, ale ja jestem dinozaur ;) Sam lokal, zarówno jeden jak i drugi w fatalnym miejscu, hałas, samochody, brak ogródka. Ceny myślę rozsądne, ale chyba średnia reklama wśród "dorosłych", niestety nie wróżę długiej bytności na rynku w ZG tylko pizzerie przeżywają ;) :(
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście chodzę w takie miejsca dość rzadko, ale że mojego bloga odwiedzają różne grupy wiekowe to chciałam dać znać o tym, że takie miejsce istnieje, ot tyle ;-) Buziaki!

      Usuń
  6. omamoo, kupilam ostatnio i wyrzucilam pol kubk, OKROPNA ! :D chyba ze zle smaki wybralam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mi bardzo smakuja te herbatki szczegolnie zielona:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. probowałam raz i nie zachwycila mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubie bubbletea ale nie kazdej firmy tej akurat bardzo dobre i mila obsluga w zielonej gorze:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej nie słyszałam, ale wygląda bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx