5 sierpnia 2014

Mix of pics, czyli instagramowy mix

Hej! Dziś zapraszam Was na kolejny wpis z cyklu "Mix of Pics", ale tym razem będzie to mieszanka zdjęć związanych ze sportem, który jest ogromną częścią mojego życia. Enjoy!  Miłego dnia!
Alex


Zmagań z sylwetką ciąg dalszy. Jak wiecie bardzo ciężko zrzucić mi mój brzuch, tak więc ostatnio odstawiłam także pieczywo (wcześniej jedliśmy tylko ciemne). Mam nadzieję, że w połączeniu z ćwiczeniami Mel B i bieganiem długodystansowym da to swoje rezultaty już wkrótce! ;-)


Powyżej nowa tacka z pepco i małe zakupy na lokalnym targu. Zdjęcie poniżej to mała przekąska, która skutecznie zabiła chęć na coś słodkiego - owoce na podpłomykach z jogurtem naturalnym mmm ;-)


Na śniadanie owsianka na mleku + starkowany banan i nektarynka, suszone jagody goji i żurawina, borówka amerykańska, crunchie i cynamon - pycha!
A na dole mała przekąska idealna pomiędzy śniadaniem, a obiadem ;-)


Małe treningi sprzed dwóch tygodni kiedy to jeszcze nie zepsuło mi się endo i wyświetlało wyniki ;-) Teraz na każdym treningu robię minimum 10 kilometrów, a ostatnio udało mi się je przebiec w 1h04 min ;-) Półmaraton już wkrótce!


I na koniec ja i moje nowe okularki do biegania i jazdy na rowerze. W tym przypadku miałam założone pomarańczowe, rozjaśniające szkiełka - uwierzcie mi, że jak na dworze jest szarówka, a wy założycie te okulary od razu zachce się żyć!
Zapraszam na mojego instagrama po więcej zdjęć ;-)

Cóż, mogę Wam życzyć miłego, aktywnego dnia! Ja dziś będę biegać, a Wy ? ;-)


14 komentarzy:

  1. brawo! super mieć motywację i ćwiczyć : ) ja ze swoją motywacją mam problem, dieta jak najbardziej, pole dance raz w tygodniu ale do biegania nie mogę się przekonać za nic!

    OdpowiedzUsuń
  2. zolty kostium wyglada na bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super przekąski! :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale masz figurę!
    Ile pyszności ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Al ty masz figurę :) Pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam uważam, że masz świetną figurkę! Ale mimo wszystko trzymam kciuki za wytrwałość w dążeniu do celu! :)

    Życzę powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix. Miłego biegnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuuuudnie :))) powiedz mi co jesz na co dzien? bardzo mnie to ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. i zapomnialam jeszcze jak czesto biegasz i cwiczysz plis napisz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny masz brzuszek:) ale wiem, rozumiem, nam kobietom zawsze mało;)
    powodzenia i wytrwałości

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx