16 sierpnia 2014

Loose dress and blue bag. Everyday's outfit

Hello! W końcu wracam do Was po tygodniowej nieobecności z powodu wyjazdu na wakacje i wbrew pozorom nie z naładowanymi "akumulatorami", ale chora :( Zdjęcia z dzisiejszego posta mają jakieś 3 tygodnie, ale zrobiliśmy kilka wpisów na zapas stąd to przesunięcie;-) 
Sukienka na żywo jest milion razy ładniejsza, a tego dnia strasznie zawiewało i robił się z niej wielki "namiot", więc zobaczycie tylko kilka zdjęć. Przesyłam buziaki!
Alex




Sukienka - Mosquito dress , Buty - Zara heels, Zegarek - Michael Kors watch, Okulary - Ray Ban sunnies, Torba - Etorba bag, 

11 komentarzy:

  1. piękny lakier do paznokci :) jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa sukienka! fajny kolor torebki!

    OdpowiedzUsuń
  3. To dużo zdrowia życzę! :)
    Fajna jest ta sukienka, tego typu fasony niestety mają to do siebie, że na wietrze lubią nam robić psikusy.
    Torebka świetnie kontrastuje z szarością sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka i kolor paznokci sa genialne :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, ma świetny krój ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wróciłam właśnie z tygodniowego urlopu, przygotowuję właśnie post o wyjeździe, ale zamiast na wakacjach naładować akumulatory, to wróciłam bardziej nieogarnięta i rozkojarzona, niż przed hehehe
    Świetna torebka i kolor pazurków, odkąd zafarbowałam włosy na rudo, bardzo polubiłam chaber ;)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. pomimo tego co napisałaś i tak bardzo ładnie wyglądasz:) świetna torebka
    pozdrawiam,
    martoohna

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony kolor torebki :) Bardzo ładnie wyglądasz w sukience!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx