6 sierpnia 2014

Wrapped jeans, black loose top and pink bag.

Hello! Dziś prezentuję Wam zestaw, który pasuje każdemu i sprawdzi się praktycznie przy każdej okazji ;-) Ja już myślami jestem na wakacjach, bo w piątek wylatujemy do Bułgarii do Złotych Piasków, tak więc dziś za bardzo się nie rozpiszę, bo słowa, które non stop krążą mi po głowie to słońce, relaks, drinki, plaża, smażing. ;-) Miłego dnia kochani! 
Alex












Okulary - Ray Ban via Aurore sunnies, Czarne okulary i torebka - Domodi black sunnies and bag, Buty - Kazar heels, Spodnie - Stradivarius jeans, Bluzka - Bershka top, 

12 komentarzy:

  1. uwielbiam połączenia jeansów i szpilek! :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zwyklak ;-) Torebka fajnie ożywia całość ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super stylówka :)
    spodnie i cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torebka. I ekstra Ci w tych jeansach ;) Złote Piaski ? Byłam tam. Super jest. Szykuje się na dobrą zabawę. Udanego wypoczynku. Zapraszam http://crazycreature92.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebka pasuje do reszty idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny zestaw, piękne buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;D
    Zapraszam do siebie http://hitoshiii.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne buty, tylko szkoda, że nei ma takich w paradopary, bo mam kod zniżkowy na przecenione produkty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx