17 kwietnia 2013

Baroque dress.

Hej! Dzisiejszy zestaw był sfotografowany jeszcze jakiś czas temu kiedy było jeszcze dość zimno, ale można było już za oknem zobaczyć słońce. Dla porównania dałam dwie wersje: w szpilkach i w biker boots. Którą wolicie?:)

Alex









SUKIENKA - SHEINSIDE dress
BUTY - ZARA shoes
MARYNARKA - ZARA jacket
OKULARY - ORSAY sunnies
WORKERY - WOJAS biker boots


New season is coming, many new things are coming!  Well, I will not forget the eternal classical ones.  Romwe give us a big surprise by sharing the hottest styles, up to 70% off, starting at $9.99.  Go there to find your new look:http://www.romwe.com/manage_activity/clearance/
Valid date: 04/17/2013 – 04/19/2013




16 komentarzy:

  1. obcasy uwielbiam, ale tutaj wolę wersję z biker boots ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka:)

    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękną sukienke! obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w szpilkach lepiej :)
    dobra marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja w bikerach :)
    marynarka jest swietna,to z aktualnej kolekcji w Zara?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta sukienka(mam taką samą hę hę) ale na mnie wygląda,jak bluzka:D
    Obydwie wersje super!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej mi się widzi wersja z workerami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czemu, ale w bikerach bardziej mi się widzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem obie wersje są super. Marynarka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz zarówno w szpilkach jak i w biker boots :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wolę wersję w szpilkach - elegancja!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka, wg mnie lepiej z bikerami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka piękna :) Chyba bardziej pasują do niej szpilki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx