24 kwietnia 2013

Mint roses and gold detalis.

Hej! Ostatnio rozszalałam się z postami, ale to chyba naturalna reakcja każdej blogującej osoby, że jak się robi ciepło to  od razu jest więcej zdjęć ;-) Dzisiejszy zestaw miałam na sobie kilka dni temu, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu tak jak mi ;-)
Alex














fot. by my love <3 p="">

BLUZKA - PRESKA blouse
SPODNIE -NEW YORKER pants
BUTY - SHOELOOK shoes
BRANSOLETKA - SHVEDKA JEWELRY bracelet
ZEGAREK - PAFROIS watch
OKULARY - ORSAY sunnies


30 komentarzy:

  1. bluzka bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look:)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, szczególnie te na ławce :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Zdjęcia na różowej ławce są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje stylizacje są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech sobie gadają co chcą o takich spodniach - mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, cudny kolorek bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne jeansy :) super wyglądają z tymi czólenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie ! Cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:)
    bluzka jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne jeansy:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz, bluza i buciki idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny zestawik! ;)
    Bluzka i butki -cudne!

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko cudowne, ale te spodnie nie mój styl...wygląda jakby jakiś pies Cie zaatakował;-)
    Buty boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki i bluza cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieta swietnie podkresla Twoja karnacje! Swiietny, casualowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko idealnie dobrane! Buciki i bluzeczka boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluzka ma cudowną fakturę i kolor! Bomba!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluzka i buty:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sweterek i buty, a ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pliss powiedz jak z rozmiarówką tych bucików chce zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. PODOBNY ZESTAW WIDZIAŁAM U INNEJ, ZNANEJ BLOGERKI...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx