2 kwietnia 2013

Spring Wish List. Wiosenna Wish Lista

Hej! Dziś przygotowałam dla Was zestawienie rzeczy, które chciałabym mieć w swojej szafie. Na ogień pójdzie sklep Persunmall, z którym niedawno zaczęłam współpracować ;-) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Hey, today I prepared a spring wish list from persunmall.com Hope  you like it! 
Alex













Jak widzicie mam swój ulubiony model buta, który jest ponadczasowy i pasuje do wszystkich stylizacji. Nawet luźnej doda szyku i elegancji.

Jak chodzi o ulubione trendy na Wiosnę to wybieram..








Jak myślicie co ja wybrałam z mojej wish listy?:) Zdradzę, że zamówiłam dwie rzeczy... :)

How do you think - what did i choose? I can say I ordered 2 things from my wish list... ;-)

8 komentarzy:

  1. kolczyki i szpileczki ;)

    cudne rzeczy maja!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta koszula i mnie się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty:D żadnym nie mogłabym się oprzeć więc nawet nie patrze skąd są :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne rzeczy maja w tym sklepie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. torba i szpilki bardzo ładne :)

    http://fashionbeautylife-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest boskie !!1 http://mikafashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym na pewno wybrała torebkę ;p /E

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx