16 kwietnia 2013

Bloggerki wietrzą szafę

Hej! Jakiś czas temu zostałam zaproszona do akcji "bloggerki wietrzą szafę" organizowaną przez portal szafa.pl Oprócz tego, że macie szansę zakupić rzeczy od bloggerek (w tym mnie) możecie skorzystać z wyjątkowej okazji, bo będzie mnóstwo konkursów! Ja, zapraszam do konkursu, w którym do wygrania jest  czapka beanie "Oh", 2 lakiery do paznokci Maybelline New York, Zapach od C-Thru,cień do oczu z lusterkiem Vipera oraz krem Olay.




Wystarczy, że umieścisz komentarz  pod tym linkiem KLIK [ z odpowiedzią na pytanie "Dlaczego to Ty masz wygrać?" Czekam na Wasze odpowiedzi!:)

Mam również przyjemność ogłosić, iż biorę udział w pierwszej tego typu akcji w Polsce "Blogerki wietrzą szafę" na stronie http://szafa.pl/blogerki.html . Wydarzenie organizowane jest przez portal Szafa.pl , na którym można wymieniać się, kupować lub sprzedawać rzeczy, które już nam nie służą.
Zapraszam do obejrzenia, co kryje się w mojej szafie i do zakupów wyjątkowych rzeczy! (KLIK)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx