27 kwietnia 2013

Pastels

Hej! Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do dni bez weny twórczej. Dodatkowo pisałam dziś obłędnie szalony test, w którym nie miałam pojęcia co autor miał na myśli tworząc go,a także zgarnęłam o 5:50 pierwszy mandat w życiu. Jak ja nie lubię  ludzi jeżdżących 15 km/h .... Jak dobrze, że dziś się trochę zrelaksuję.. ;-) Miłego wieczoru!
Alex











KURTKA - MOSQUITO jacket
BUTY - CZASNABUTY shoes
SPODNICZKA - CYRKONIA FASHION skirt
BRANSOLETKA - SHVEDKA JEWELRY bracelet
ZEGAREK - PARFOIS watch
TEE - CHOUETTE REDESIGN tee
RAJSTOPY - CONTE tights

21 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nic mi się tu nie podoba. ani razem, ani osobno. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurteczka i piękna spódniczka:) świetny wiosenny set:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz slicznie!
    Współczuje mandatu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna Ola <3 cudny, wiosenny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostaje mandat srednio raz na 3 miesiace ;P glownie za brak pasow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zegarek! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie podoba mi się Twoja spódniczka! :)
    chętnie bym sama taką kupiła ale boję się że będzie dla mnie za krótka i nie będę się w niej czuć zbyt swobodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci w różu i beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest śliczna, jaki to rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest śliczna! Jaki to rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  15. Złote szpilki są przepiękne! A po ciekawe dodatki zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostrożności na drodze nigdy za wiele, lepiej zdążyć na kolacje w domu niż na obiad w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx