9 kwietnia 2013

Wygodny zestaw na co dzień.

Hej! Dzisiejszy zestaw jest idealny na co dzień - wygodny oraz kobiecy. Jeśli nie lubicie obcasów świetnie wyglądać będą także biker boots/workery. W tym swetrze nie musimy obawiać się sterczącego brzuszka, bo sweter idealnie go maskuje ;-) By nie uzyskać efektu "wszystko za luźne" do zestawu dobrałam obcisłe spodnie i szpilki. To lubię,a Wy?
Alex








BRANSOLETKI KOLOROWE+ Z KRZYŻEM - SHVEDKA JEWELRY bracelets
SPODNIE - STRADIVARIUS pants
SWETER - SHEINSIDE sweater
TORBA -ETORBA bag
OKULARY - ORSAY sunnies
BUTY - ZARA shoes (podobny fason tutaj)
BIAŁO-ZŁOTE BRANSOLETKI - MOMII bracelets

Get a Street Snap of your BESTIE!
Your best friend for life will love knowing that you care.
Right now-get a second pair of leggings for HALF PRICE...  Oh, your Bestie is gonna love them!  What are you
One order can only contain 2 pairs.  Limited supply.  First come, first served! 
From April 10th to 12th





26 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz ;) wszystko idealnie razem wygląda ;))) okulary ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw:)
    zapraszam http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie:)w takim sweterku to naprawdę wszystko się zakryje;p
    bransoletki mi się bardzo podobają,mają wiosenne kolorki:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką butów i torebki!
    ; )zapraszam do mnie
    http://ellsolange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te Twoje stylizacje, nie wiem czemu, ale czasem mam wrażenie, że są jedne i te same ;/. Śliczny lakier na paznokciach *.*.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torba i kurtka super stylizacja zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw:) Cudowen szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że ta skóra i sweter to całość, heh :) Bardzo fajny outfit :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter i skóra tworzą bardzo ciekawą całość!
    A Twoje paznokcie i ogrom, cudnych pastelowych bransoletek - coś zachwycającego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, spodnie i bransoletki ożywiają cały zestaw ;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalna stylizacja, wszystko na plus, bardzo mi się podoba i sama ubrałabym się tak nawet jutro. :) Od szpilek nie mogę oderwać oczu, szczerze dodając. *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie zestawy lubię najbardziej. Są bardzo wygodne, a przy tym oryginalne i ciekawe :) Strasznie podoba mi się Twój blog, więc z wielką chęcią poobserwuję! :) Wpadnij do mnie, może też będziesz miała ochotę na obserwację :) Pozdrawiam!

    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam pewna ze kurtka składa się ze swetra i skóry:)
    bardzo fajnie wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja.. Taka "bezpieczna"- w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie tego rodzaju swetry ktorymi mozna nie tylko sie otulic ale takze czuc sie w nich bezpiecznie.

    dziekuje za odwiedziny, pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne szpilki i przepiękna torba! A sweter prezentuje się rewelacyjnie pod skórzaną kurtką;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna codzienna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodatki świetne!:)
    Patrze tak na Ciebie i zastanawiam się co Ty chcesz ukrywać tym swetrem;>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie Ci w takiej stylizacji :) prosto, a jednak ciekawie. Sweter z kurtką - super wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweter jest świetny i podoba mi się cały zestaw.Jesteś bardzo zgrabna;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx