30 kwietnia 2013

Blue blazer and white jumper.

Hej! Dzisiejsza stylizacja jest bardzo łatwa do zamienienia na zwyczajną, codzienną do chodzenia po mieście. Wystarczy zmienić buty na baleriny czy trampki i już zupełnie zmienia swój charakter. Ja wybrałam opcję elegancką, czyli na bluzę narzuciłam marynarkę i eleganckie szpilki. 
Jak Wam się podoba?
Mi osobiście bardzo!
 Alex















BLUZA I ŻAKIET - LY MODE jumper and blazer
SPODNIE - ZARA pants
BUTY - PERSUNMALL heels
OKULARY - RIVER ISLAND sunnies

Lakier do paznokci - Essie Mint Candy Apple

15 komentarzy:

  1. buty są prześliczne :) bez nich faktycznie byłoby dosyć zwyczajnie, ale skoro są, to należy je podziwiać hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie - bardzo uniwersalny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo ale śliczna marynarka! Idealna do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zestaw bardzo uniwersalny, wystarczy zmienić dodatki i wygląda się zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw;)
    sweter/ bluza i szpilki są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się połączenie marynarki i bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i marynarka świetne, zwłaszcza jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!
    Wyglądasz oszałamiająco!
    Ja jestem na TAK!
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Szpilki mają piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. megaa! :)

    karolina.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx