7 kwietnia 2013

Black and White - najgorętszy hit sezonu

Hej! Dziś prezentuję Wam zestaw, który miałam na sobie na spotkaniu bloggerek z województwa lubuskiego. Przyznam, że zakup tej koszuli był czystym impulsem kiedy to poszłam do tesco na zakupy ;-) Koszula jest z najnowszej kolekcji F&F i kosztowała bagatela 69 zł. Już dawno wypatrzyłam sobie zarową koszulę z kopertówym dekoltem (ta z kolei kosztowała 199 zł), ale nigdy nie mogłam na nią trafić w sklepie. Może to i dobrze, bo ta znacznie rózni się od tamtej, która widoczna była na co 2 blogu modowym :) Mam nadzieję, że zestaw się Wam spodoba! Piszcie opinie w komentarzach :)
Alex












KOSZULA - F&F shirt
KOLOROWE BRANSOLETKI + Z KRZYŻEM - SHVEDKA JEWELRY bracelets
DWIE BIAŁE BRANSOLETKI Z ZAWIESZKĄ - MOMII bracelets
TORBA -ETORBA bag
BUTY - RIVER ISLAND heels (podobne tutaj)
SPODNIE - H&M TREND pants
PŁASZCZ - SHEINSIDE coat

Lakier do paznokci - Essie Mint candy apple

Za wykonanie zdjęć dziękuję Sylwii Łysoń ;-)*

25 komentarzy:

  1. szpilki cudny mają kolor :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te paski są już wszędzie, ale nie powiem - bardzo Ci pasują :D:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw;) Koszula jest ekstra;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja świetna...ale...w sumie...nie ważne co założysz...jak na moje nawet w worku na kartofle wyglądałabyś rewelacyjnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Prosto , elegancko , stylowo.. świetnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny zestaw Kochana :) sama takie bardzo lubie i często tak chodzę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mix bransoletek jest piękny, cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki są przesłodkie :D dzięki nim zestaw nie wydaje się być taki zwykły ;) podoba mi się takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna koszula i buty mają fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. boską masz koszulę i bransoletki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi osobiście koszula bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna styliacjaa ;-) czysta klasa, lubię takie looki ;-)

    Buziaki
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta koszula i za przyzwoitą cene :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu znalazłam blog z ZG :)
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula i szpilki:)
    zapraszam do mnie http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebista koszula! <3

    karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx