30 kwietnia 2013

Po co przepłacać skoro można znaleźć taniej?:)


Hej! W dzisiejszych czasach powstaje wiele stron z kuponami zniżkowymi jednak nie na każdej możemy znaleźć prawdziwe perełki. Poszperałam w internecie i znalazłam stronę mojekupony. Można tam kupić ubrania, buty, sprzęt agd – wszystko :) Znalazłam kilka interesujących pozycji, które bardzo zachęcają mnie do zakupu.



Z rabatem 20% do sklepu Answear kupię buty Melissa z najnowszej kolekcji, w końcu zawsze je chciałam, ale jakoś cena mnie zniechęcała. Przy 500 złotych oszczędzę 100, więc sądzę, że warto ;)

Na stronie  znajdziecie także rabaty m.in. do sklepu Deezee(tu także 20%) czy Zalando  gdzie zrobimy zakupy za 40 złotych mniej.
Jako miłośniczka lakierów Essie miałam w planach kupić kolejne odcienie i dzięki stronie moje kupony mogę sporo zaoszczędzić. Znajdziecie tam bardzo dużo kolorów, więc jest w czym wybierać.

Mam nadzieję, że wpis się Wam przyda! A wy co macie zamiar kupić? Może dzięki stronie moje kupony uda się Wam coś zaoszczędzić? Dajcie znać!:)


6 komentarzy:

  1. na pewno zajrzę na ta stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za info na pewno skorzystam ;-) M.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam jeszcze o tej stronie :) zaraz wejdę zobaczyć co tam jest :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie,że coś takiego publikuje coraz więcej blogerek ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki za info!

    pozdrawiam!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx