5 maja 2013

Aztec jumper and gold belt.

Hej! Dzisiejszą stylizację przygotowałam już jakiś czas temu, więc nie pytajcie czy nie było mi gorąco ;-) Wykorzystałam do niej pasek, który mam już od Świąt Bożego Narodzenia, a który miałam na sobie po raz pierwszy, obszerny sweter oraz granatową kopertówkę ozdobioną złotym łańcuchem.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba, a ja lecę na ogródek na grilla!
Alex
















BUTY - RIVER ISLAND heels
TOREBKA - ETORBA clutch
JEANSY - AMERICANOS jeans
SWETER - SHEINSIDE sweater
PASEK - MONASHE belt
OKULARY - ORSAY sunnies

28 komentarzy:

  1. świetny pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie dodatki super uzupełniają resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowo <3 ale ostatnio lecisz z tymi zestawami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek jest cudowny ;-) Kopertówka również. Właśnie zamawiam podobną ;-)
    Życzę udanego grilla!!!;-)))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw super;)co to za cudowny lakier masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przekonuje mnie ten pasek, ale sweterek jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że sweter jest tak ciekawy, że w sumie szkoda spinać go paskiem... :)

    www.yuppie-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba się, podoba :) Ps. grillowanie to teraz super sprawa <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kopertówka jest śliczna:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. taka prostota i tak ładnie ;))
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba, wszystko idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyglądasz :) Torebka i buty strzał w 10 !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię gdy buty i torebka się ze sobą łączą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam podobny pasek w H&M ostatnio, zastanawiam się czy go sobie nie kupić do czarnej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny, ciekawy i niebanalny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pytanie jakiego sprzętu (aparat, obiektyw) używasz do robienia zdjęć??bbo są świetne, a o stylizacjach to już nawet nie mówię, zawsze w 100% wmoim guście :*

    OdpowiedzUsuń
  18. NO 4 SMOKING!
    Zapraszam do polubienia : https://www.facebook.com/no4smoking
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pasek!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym ubrała tylko inne spodnie:) Pasek świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy nie uważasz, że te okulary nie zawsze pasują do każdej stylizacji??? Trochę się gryzie... a tak to super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx