8 maja 2013

Do you wanna play chess? Szachownica

Hej! Od kilku dni nie dodawałam postów ze względu na brak czasu oraz tymczasową "niedyspozycję" że tak ujmę, więc już dziś zaczynam nadrabiać ;-) Dzisiejsza stylizacja jest bardzo łatwą do przerobienia po swojemu - wystarczy zmienić buty i dodatki. Moją widzę również z białymi butami czy po prostu klasycznymi czarnymi. Dodatki jak kto woli - srebrne spiszą się równie dobrze jak złote.
Alex

















BUTY - CZASNABUTY heels
SUKIENKA - ROMWE dress
BRANSOLETKA - SHVEDKA JEWELRY bracelet
ZEGAREK - PARFOIS watch
OKULARY - ORSAY sunnies
KURTKA - SHEINSIDE jacket




So we hold an activity on our official Instagram, here are the details:
1, Take a photo in Romwe leggings
2, Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I’m wearing Romwe leggings”  on Instagram
3, Locate your positions
4, Follow Romwe on Instagram

Here is the example:
Time 05/09/2013 to 06/09/2013

Check the contest (@romwe) you will know how to join:



26 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka no i te buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko buciki nie w moim stylu,reszta super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, stylowo i szykownie:) uwielbiam takie połączenia! A w sukience się zakochałam;)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabic garsonke kochana jestes;) dziekuje za Twoje komentarze!

      Usuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz w tej sukience :) ja mam szachownicę na getrach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka świetnie tworzy całą stylizację

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka, sama ostatnio oszlalam na punkcie tego wzoru

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka! Można dostać od niej lekkiego oczopląsu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam zamówić tą sukienkę ,ale później stwierdziłam, że mimo, ze nigdy tego wzoru nie miałam, to widziałam go już na tylu blogach, że już mnie trochę znudził ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja szachownicy mało widziałam, więcej pasków ;-P**

      Usuń
  11. sliznie wygladasz w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna sukienka!:) Ślicznie wyglądasz:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx