15 maja 2013

Deszczową porą.

Hej! Dzisiejszy wpis zasponsorowała pogoda, która w 5 minut ze słonecznej zmieniła się w deszczową Mam jednak nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają ;-) Dzisiejszy zestaw jak dla mnie idealny na co dzień, ale żeby nie było zbyt monochromatycznie dodałam trochę kolorów, by ożywić całość. Narzutka, którą widzicie świetnie spisze się także w roli letniego "płaszczyka" ;-) Miłego wieczoru!
Alex













Przy okazji zbliża się Dzień Matki - czy myślałyście/myśleliście już o prezencie?:)  Już wypatrzyłam piękną sukienkę i naszyjnik na stronie Zalando :)  Z chęcią skorzystam z 20 % zniżki na stronę Zalando za pośrednictwem portalu Cuponation. Spieszcie się, promocja tylko do 26 maja!:)



NASZYJNIK - FLORART necklace
SPODNIE - H&M TREND pants
BUTY - ZARA shoes
TOREBKA - LYMODE bag
NARZUTKA - INTRIGO cape







32 komentarze:

  1. no i pięknie ;) narzutka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. od dłuższego czasu śledzę Cię na fb ;) świetne stylizacje, inspirujesz ;) ja dopiero zaczynam ;)
    pozdrawiam
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i stnowana stylizacja, super pomysł na dodatki w żywych kolorach. Nadają charakteru całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, ciekawy zestaw.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w takich lookach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MMM, ale ślicznie! cudny naszyjnik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka, ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kolorowe naszyjniki noszone krótko przy szyi - rewela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez:) fajne jest w nich to, ze nie znajdziesz 2giego takiego samego:) autorka robi unikaty;-)

      Usuń
  9. Mimo że nie jestem zwolenniczką zieleni, tak pięknie połączyłaś ten kolor, że i dla mnie ten zestaw jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w narzutce!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebkę masz fantastyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna narzutka!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bardzo modnie i stylowo, po prostu rewelacja!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. narzutka i buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie przełamałaś kolory :) Torba jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka śliczna:)
    zestaw też super jest:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx