23 maja 2013

Prezent na Dzień Matki - pomysły

Hej! Dziś pomyślałam,  że fajnie byłoby zrobić wpis z propozycjami podarunków dla Naszych Mam. Wiadomo, że najpiękniejszym "prezentem" jest Nasza miłość i szacunek, ale zawsze przyjemnie dać Mamie coś od siebie lub coś kupić - wykazać inicjatywę innymi słowy. Jeśli macie dwie lewe ręce i wolicie kupić "gotowca" to przedstawiam  Wam kilka niezawodnych propozycji!:)


1. Oryginalny Pierścionek 







Wszystkie 3 pierścionki pochodzą z najnowszej kolekcji Polskiej projektantki biżuterii By Dziubeka. Wszystkie urzekły mnie oryginalnością i ciekawą formą, a do tego cena także zachęca do kupna. Pierścionki znajdziecie tutaj

2. Kosmetyk z tzw. wyższej półki






Mamy wykładają na nas przez spory okres czasu - dlaczego i my mamy nie odłożyć troszkę pieniędzy i kupić im coś czego same by nie kupiły?

3.  Torba skórzana

Ta ze zdjęcia na pewno posłużyłaby na dłużej, wykonana jest ze skóry naturalnej, jest ponadczasowa i uniwersalna. Znajdziesz ją tutaj


4. A może ulubione słodycze?




Albo górę Ferrero?:)





Raffaello..




Aż zrobiłam się głodna!

A czy wy macie już prezent dla Waszych Mam? A może zrobiłyście/zrobiliście coś same/i? :) Pochwalcie się! Ja przyznam się, że ja już mam dla Mamy niespodziankę, którą widzieliście dziś w poście, ale zdradzę Wam co, bo na pewno to czyta!:)




2. Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I wear Romwe leggings”  on Instagram
3. Mark your location
4. Follow Romwe on Instagram
5. Expired time: 06/09/2013

Check the contest (@romwe) you will know how to join:

11 komentarzy:

  1. Jak już wręczysz mamie prezent to zdradzisz co to było;>?
    Ja swojej mamie kupiłam zapas książek, gdyż ona uwielbia czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wybieram się jutro na zakupy i pomyślałam, że moja mama na pewno ucieszy się jakiegoś dobrego kremu przeciwzmarszczkowego ;)) lubi praktyczne prezenty ;)
    bardzo fajne są te pierścionki ale już raczej trochę za mało czasu na zamawianie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama lubi praktyczne prezenty i myślę, że na pewno ucieszy się z kremu przeciwzmarszczkowego ;)) te pierścionki baardzo przypadły mi do gustu ale już chyba trochę za późno za zamawianie ;((

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam mini świeczki Yankee Candle i kupię bukiet kwiatów. Oraz ugotuje obiad, który lubi i deser;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. propozycje całkiem fajne ale moja mama nie jest ani za biżuterią ani za kosmetykami więc zapewne kupie jej jakiś drobiazg do domu bo te lubi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mamie wyslalam kartke i kwiaty, a prezent doleci wraz ze mna, gdy wpadne w odwiedziny zaraz za moment :) album "inspiration dior". typowa piekna ksiazka do polozeniu na stoliku do kawy, co moja mama uwielbia i kolekcjonuje.

    voir-avoir-savoir.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam Raffaello i Storczyka. Mama je uwielbia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny post:) ja kupiłam mamie bukiet białych róż, kocha ten kolor i Raffaello, wręcze jej jutro:) ale pomysł z biżuterią badzo fajny, wykorzystam na jej urodziny w lipcu:)

    Ps. Jakis czas temu zmieniłam nazwę bloga z justynasinspirations.blogspot.com na justynasstyle.blogspot.com zapraszam serdecznie:) Z góry przepraszam ze pisze o tym tutaj, ale nie udało mi sie zrobic przekierowania z byłego linku na obecny:( pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, mam do ciebie pytanie, mam nadzieję, że odpowiesz :) Jaki masz rozmiar tej bluzeczki z baskinką z postu "Baskinka & Skórzane szorty - STYLIZACJA" z sierpnia? Chciałabym sobie taką zamówić, a nie wiem jaki rozmiar :) Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź! Natalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ferrero to bym sama chętnie zjadła <3
    A mamie kupiłam kosmetyki, słodkości i tunike :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx