11 maja 2013

Lashes 1:1 przedłużanie rzęs

Hej! Dzisiaj w poście pokażę Wam 3 ujęcia moich rzęs, które bardzo długo chciałam zrobić, ale zawsze jakoś nie było okazji. Ostatnio moja znajoma otworzyła salon kosmetyczny Diamonds, więc skorzystałam z okazji i wybrałam się do niej na rzęsy. Jej salon znajdziecie na dworcu pkp w Zielonej Górze.
Fajna alternatywa na lato, oko wygląda pięknie, nieprawdaż?:)
Alex








Jak Wam się podoba?:)






Rowme is holding a pinterest event!  The winner will get $150 freebies. 
How to enter:
1. Follow http://pinterest.com/romwe and create a new Board called "Romwe Wishlist". 
2. Pin Romwe items to your "Romwe Wishlist" Board and add #Romwe to every item you pin (PS:  this board can only contain items from Romwe and don’t repin items from other pinners.  Hope for your understanding.)
3. Send your "Romwe Wishlist" board link to pinterest@romwe.com

22 komentarze:

  1. Uwielbiam tą metode:) mi się po niej rzęsy wzmocniły nawet ;d
    Pięknie wyglądasz z nimi ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam raz i rzeczywiście ułątwiły mi życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wyglądają super. Ale są podoklejane jakby kępkami i niektóre z nich zakręcają się jakoś inaczej tak jakby do wewnętrznego kącika oka. To metoda 1:1 jak mniemam a to oznacza jedna sztuczna do jedenj naturalnej. A nie kilka do jedej ;]
    Ale to moja sugestia, poza tym łądne masz oczy i Ci pasują te rzęski, a szczerze powiedziawszy ta długość nie wszystkim pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, sa 1 do 1 tylko ja maluje oczy eyelinerem i ciezko mi domyc pozniej te miejsca i sie sklejaja rzesy ;-)) cos za cos :P

      Usuń
  4. To są jednorazowe, czy długo Ci się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoc do 5 tygodni :) narazie mam 2 i jest ich nadal duzo:)

      Usuń
  5. Od pewnego czasu zastanawiam się nad przedłużeniem rzęs, znalazłam nawet super wizażystkę, która się tym zajmuję, a efekty jej pracy widziałam na zdjęciach i jestem w stanie wydać ostatni grosz za tak piękne rzesy :) Patrząc na twoje zdjęcia powiem szczerze, że nie do końca mi się podoba, kępki są jakby krzywe, może zbyt długie, ale sprawiają wrażenie, że rozkładają się nierównomiernie, co wygląda już sztucznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt mial byc taki by wygladaly na sztuczne, nie zalezalo mi na tym by wygladaly jak naturalne he he ;-) mam jakas taka zasade, ze jak cos robic to zeby juz bylo widoczne ;-) buzka;*

      Usuń
  6. Wygląda pięknie! A ile taka przyjemność kosztuje? Bo ostatnio zastanawiałam się nad zrobieniem sobie rzęs na lato;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mojej znajomej w salonie 89,99 na otwarcie salonu;-)

      Usuń
  7. Bardzo ładne rzęsy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Planowalam iść na kurs przedluzania ta metoda wlasnie- moze jeszcze kiedys pojde ;) ale teraz coraz mniej osob to robi i ceny u kosmetyczek sa konkurencyjne niestety;/ dlatego mi sie nie oplaca bo wymaga to duzo pracy a marne pieniazki by byly. Efekt bardzo fajny i tak jak mowisz na lato super ;) do tego kreska permanentna i makijaz na codzien z głowy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie;-) szkoda, ze tak bardzo boje sie kazdej ingerencji :) to byla chyba 1 w zyciu ingerencja w moj wyglad ;P

      Usuń
  9. Wlasnie szukam jakiegos salonu sprawdzonego w ZG. Jednocześnie boje sie w jakim stanie bedą moje rzesy po ściągnięciu sztcznych :-/
    Z tego co widze na foto to nie przekonuja mnie, ą jakby za długie?, ostatnie zdjecie w zew. kąciku brzydko ukladaja sie na bok hmmm..
    Napisz proszę, ile kosztuje taka przyjemnosc w tym salonie? maja jakies www?
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one mialy byc takie dlugie, sa tez krotsze. Musisz sie juz zorientowac w salonie :) nie ma strony, bo dopiero 3 maja otworzyla salon, ale ma kilkuletnie doswiadczenie. Cene napisalam wyzej ;) Pozdrawiam

      Usuń
  10. faktycznie nie są równo podoklejane...sa powykrecane -co sprawia ze wygladaja poprostu niechlujnie...i po co ulepszac sie??

    OdpowiedzUsuń
  11. coś z Twoim prawym okiem jest nie tak, rzesy tam są jakby wybrakowane.
    JA przez kilka miesięcy przedłużałam rzęsy tą metodą jednak teraz już rezygnuję, niby duże ułatwienie i fajny efekt, ale czasem tak mnie wkurzały.. nie mogłam normalnie przetrzeć oka, musiałam je czesać, bo gdy dotknęłam zaraz się mierzwiły i nie były równe. Niby fajne i niefajne jak narazie odpocznę trochę od nich, kto wie może kiedyś wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa wybrakowane, bo juz w pierwszych dniach zdazylam nawyrywac przypadkiem ;-PPPPP
      i tez mnie wkurza, ze nie moge oka przetrzec ;/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx