13 maja 2013

Leather nude skirt

Hej! Dzisiejszy zestaw jest bardzo w moim stylu, a ponadto idealnie wpisuje się w aktualną pogodę za oknem - jest wesoło, a także "ciepło". Spódniczka jest aktualnie moim numerem jeden wśród wszystkich, serdecznie Wam ją polecam! Do tego mega modne w tym sezonie biżuteria z łańcucha (w tym przypadku kolczyki, w których się zakochałam, szkoda, że są tak ciężkie) oraz bluzka z nadrukiem. Warto taką mieć w swojej szafie, bo ożywi niejeden zestaw.
Miłego wieczoru! 
Alex















SPÓDNICZKA -MOSQUITO skirt
BLUZKA - AXPARIS tee
TOREBKA - MONNARI bag
KOLCZYKI - PERSUNMALL earrings
BUTY - ZARA heels
KURTKA - SHEINSIDE jacket
OKULARY - FIRMOO sunnies





Romwe biggest leggings flash sale
Date: 05/15/2013-05/17/2013
Only 72 hours!  Go!

21 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki i spódniczka bosko się komponują :) I ta torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, a torebka to istny szał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) Jedna dziewczyna ostatnio sie mnie pytala gdzie kupilam takie 'fajne cos' na torebke zlota to sie zdziwila jak powiedzialam, ze to komplet ;-)) buzki

      Usuń
  4. zestaw jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka :) Właśnie wczoraj kupiłam taką czarną o podobnym kroju ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka jest boska! I kurtka mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódnica. Cały zestaw bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka! ;) u mnie konkurs, zapraszam http://veronicafashionblog.blogspot.de/2013/05/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka jest boska :)
    spódniczka magia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna spódnica!
    I te buty- super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alex wyglądasz bosko. Świetna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz. Fajny T-shirt.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx