25 maja 2013

Turkusowana rozkloszowana spódniczka

Hej! Dziś chciałam Wam pokazać kolejny zestaw z użyciem tej spódniczki :) Spódniczka zamaskuje sterczący brzuszek przy okazji  podkreślając Naszą talię i nogi. Do niej dobrałam dwa długie naszyjniki z najnowszej kolekcji By Dziubeka "Follow your heart" oraz klasyczne szpilki pasujące prawie do wszystkiego. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu i już wk
rótce będzie można znowu takie nosić, bo teraz pogoda Nas nie rozpieszcza!
Alex
















NASZYJNIKI, KOLCZYKI - BY DZIUBEKA necklaces and earrings
BLUZKA I TOP - PIMKIE tops
BUTY - ZARA heels
SPÓDNICZKA - PRESKA skirt
KURTKA - SHEINSIDE jacket




1. 20% off selected items
2.       Date: 05/25/201305/27/2013


54 komentarze:

  1. przepieknie Ola, super! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. perfekcyjna spódnica,świetnie ją zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestawienie kolorow:szary i turkusowy. A te boskie naszyjniki! Daj prosze linka !!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie :) właśnie sobie zamówiłam te serduszkowe kolczyki i niecierpliwie czekam aż przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka jest piekna i tobie w niej rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki śliczny kolorek spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny kolor spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodniczka idealnie sie uklada, naszyjniki boskie i kolczyki tez <3 swietna stylizacja ot co <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty to robisz, ze jestes coraz lepsza? uwielbiam!!! a nozki coraz cudniejsze :D*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja:) Uwielbiam takie spódniczki <3
    Zapraszam do siebie: ewarybarczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik boski! I cudowna spódniczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo, bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica i jej właścicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobną spódniczkę;) cudownie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowita jest ! ♥

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. połączenie z ramoneską - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcialabys jej sprzedac? jest duuzo ladniejsza niz widac w sklepie!

      Usuń
  18. Jesteś śliczna, wiesz? <3 Piękna stylizacja i Twój blog! Zapraszam do mnie - może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny zestaw!:) jestem pod wrażeniem:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. romantycznie!
    spódniczka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta spódniczka chodzi już za mną od jakiegoś czasu i chyba w końcu się na nią skuszę, kolor ma po prostu boski :D ślicznie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mialam na nia ochote i mnie przekonalas:) jaki masz rozmiar Ola?

      Usuń
  22. Każdy Twój zestaw jest idealny! <3 Przepiękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. piekne szpilki spodniczka i Ty :)

      Usuń
  24. Spódniczka jest wspaniała a w połączeniu z czarną kurtką wygląda magicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Szpilki są pierwszorzędne. Może zrobiłabym 3 kroki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie, uwielbiam Twój makijaż

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze ta spódniczka jest świetna:D
    zapraszam

    zapraszam do mnie obserwuję Cię:D!
    http://rozalias-fashiob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  29. mega dupeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fantastycznie! I te nogi! A moja neonowa spódniczka sama nie wiem skąd była, to chyba jakiś chińczyk czy coś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka jest piękna! Wyglądasz cudnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta spódnica jest śliczna.:D

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w tej spódnicy! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    http://with-style-and-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx