28 maja 2013

Outfit of the day - czarna sukienka

Hej! Dzisiejszy tytuł żywcem ściągnęłam z tytułów filmów na youtube, na który ostatnio zaczęłam wrzucać filmy póki co robione ze zdjęć. Dzisiejszy zestaw, jak dla mnie, idealny jest na imprezę ze względu na dość odważny dekolt, który mimo moich obaw ładnie eksponuje nawet mniejsze "walory". Do niej założyłam moje ulubione naszyjniki, które genialnie wyglądają przy tego rodzaju dekoltach. By nie odciągać od nich uwagi wybrałam buty, które idealnie wpasowały się kolorystycznie i stylistycznie zostawiając naszyjniki na pierwszym planie.
Mam nadzieję, że się Wam podoba! Czekam na Wasze opinie :* 
Alex














SUKIENKA - PRESKA dress, NASZYJNIKI - BYDZIUBEKA  necklaces, SZPILKI - ZARA heels, RAJSTOPY - CONTE tights (świetnie ściągające i nie niszczące się po jednym założeniu, bardzo polecam)


Wiele z Was pytało mnie w wiadomości prywatnej o tą sukienkę. Aktualnie na stronie Preski jest promocja - zakupy powyżej 100zł dają nam 15 zł zniżki i kolejne 5% na następną rzecz! Zachęcam, sukienka jest wspaniała ;)



Romwe Leggings Flash Sale! $19.99 for any pair. 3 days only!


37 komentarzy:

  1. ooooo ludzie, ale boska sukienka <3
    i idealnie się prezeentuje na Tobie!
    pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojacieee O.O Dosłownie uwielbiam Cię za te stylizacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiej farby używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna sukienka <3 Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience, jest dla ciebie idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na ten set bo byłam ciekawa skąd ta cudna sukienka:) jest cudnie<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie odważyłabym się chyba na taką sukienkę, ale bardzo mi się podoba i wyglądasz w niej przepięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNA SUKIENKA I NASZYJNIK!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny dekolt tej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz w tej sukience ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest idealnie :) przepiękna sukienka:*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka, a Ty rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka, wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka i idealne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz tak pięknie, że zbieram szczękę z podłogi!

    OdpowiedzUsuń
  16. prostota elegancja nic więcej nie trzeba pisać

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna sukienka i biżuteria! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie! :) jesteś mega seksowna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna, kobieca i odważna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka świetna a Ty pięknie w niej wyglądasz!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeeezzuuuu kocie wyglądasz mega sexy!

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki stanik pod nia?

    OdpowiedzUsuń
  24. Naszyjniki naprawdę świetnie pasują do tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna jest ta sukienka, leży na tobie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience :) połączenie jej z tymi naszyjnikami to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz w tej sukience, najlepiej ze wszystkich blogerek, które ją miały <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx