21 maja 2013

Beige cream playsuit. Ciepło, cieplej, jeszcze cieplej!

Hej! Ostatnio mamy więcej lata niż wiosny, więc zdecydowałam się od razu pokazać Wam mój nowy kombinezon. Wygląda jak połączenie bluzki i spodenek jednak to sprytna zagrywka i jest to strój jednoczęściowy :) Do tego jedne z ulubionych (oraz widzianych na wszystkich blogach) sandałków oraz wielki shopper.
Mi się podoba, a Wam?
Alex











KOMBINEZON - SHEINSIDE playsuit
TORBA, BUTY - ZARA bag and heels
ŁAŃCUCH - CHOIES necklace

Romwe Outlet Flash Sale! Up To 80% OFF! 200+ styles!
Limited supply! No restocking once sold out! Only 3 days! 
Hurry up >> http://www.romwe.com/manage_activity/Outlet-Flash-Sale/
From May 21st to 23rd.






40 komentarzy:

  1. podoba mi się :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz w tym zestawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon? :O W życiu bym nie powiedziała :D Ale wyglądasz w nim świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. jak świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, bardzo kobieca i subtelna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm, o tak :)
      M.

      Usuń
    2. tak i ja sie podpisuje, jestes sliczna (;

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko cudownie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kombinezon, a Ty rewelacyjnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie widziałam go w sklepie sheinside.com i od razu zwrócił moją uwagę :) teraz widzę, że na żywo wygląda równie dobrze jak w katalogu, super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, mega go zestawilas ;-)

      Usuń
  11. Boski kombinezon, podoba się! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ładnie! jednak lepiej by było bez torby. i kocham kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow swietnie, a jakie fotki piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mega zestawik

    OdpowiedzUsuń
  16. super kombinezon ile kosztowal?

    OdpowiedzUsuń
  17. I własnie ta stylizacja przekonała mnie aby dłużej nie obserwować Twojego bloga.
    Jak dla mnie Twoje stylizacje są strasznie nudne i przerysowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję jednak, że kiedyś tu jeszcze zajrzysz i zmienisz zdanie :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. e tam wymyslasz, na sile ma sie przebierac? mi sie bardzo podoba ;-)

      Usuń
    3. i ja tez tak uwazam - sa bloggerki ktore maja mega oryginalny stroj ktory nie kazdemu podejdzie ale sa takze te klasyczne i wlasnie takimi sie inspiruje na co dzien / pokazuja mode ktora mozna nosic - tak dalej! buzki

      Usuń
  18. cudowna, a te pazurki u stop! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny kombinezon! :3
    I jeszcze butki pod kolor... Robi wrażenie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie kawowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pieknie Olenka!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. szietne polaczenei kolorystyczne - chyba nie ma koloru ktory tu sie gryzie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx