22 września 2013

50 faktów o mnie. 50 facts about me.

Hej! Dzisiejszy wpis miał się nie pojawić na blogu jednakże zaproponowała mi go jedna z moich czytelniczek(pozdrawiam Asiu) i postanowiłam się z Wami podzielić kilkoma szczegółami z mojego życia.

No to zaczynajmy!






1. Kocham jeść słodycze -  mój jedyny nałóg ;-)

2. Uwielbiam piękne, długie i zadbane paznokcie. Nie zobaczycie mnie w obdartych paznokciach, bo uważam, że dłonie to wizytówka kobiety.

3. Zawsze mówię co myślę, co często powoduje różne problemy.. :)

4. Całe życie kłóciłam się z nauczycielami sama będąc dzieckiem nauczycielskim. Zawsze wiedziałam lepiej. Teraz wiem, że byłam młoda i ... ;-)

5. Kiedyś byłam typem imprezowiczki, aktualnie na imprezy chodzę tylko czasami.

6. Nienawidzę szpinaku i owoców morza. To pierwsze jeszcze mi przejdzie przez gardło w podbramkowej sytuacji, ale małże, kalmary - nigdy. ;)

7. Uwielbiam aktywność fizyczną, ale jak już mnie dopadnie konkretny leń to mogłabym leżeć i leżeć...

8. Mam chłopaka od 2006 roku.W listopadzie wybije Nam już 7 lat razem.

9. Dużo schudłam! Kiedyś byłam pączkiem... ;-)

10. A propos pączków - kocham wszelkiego rodzaju ciasta, pączki i inne słodkości, więcej szczegółów wróć do pkt 1!:-)




 11. Pracuję jako spedytor/dyspozytor w dużej, międzynarodowej firmie. Bardzo lubię tą pracę, mimo że do łatwych nie należy.. ;-)

12. Bloga założyłam po przeglądnięciu całej zawartości bloga Kasi z Jestem Kasia  - mamy zupełnie inny styl, ale ta dziewczyna mnie bardzo inspiruje!:)

13.  Co jakiś czas mam jakąś zajawkę, która ma dopełnić "całości" np. robienie bransoletek czy  przebiegnięcie półmaratonu.

14. Jak coś postanowię to to realizuję. Gorzej jest ze słodyczami (wróć do pkt 1) :D 

15.  Lubię konkrety. Nie cierpię jak ktoś owija w bawełnę albo miga się od odpowiedzialności. 

16. Uwielbiam jeść, jestem prawdziwym smakoszem! Kuchnia francuska, włoska, meksykańska, chińska - wszystkie wielbię! ;-)

17. Pozostając przy jedzeniu - mogłabym spędzić cały wieczór jedząc sery francuskie i popijając winem ;-) mmm ...

18.  Uwielbiam Paryż!

19.  W środę mam obronę i tym optymistycznym akcentem skończę 5cio letnie studia - filologia romańska, specjalność językoznawczo-traduktologiczna. Licencjat był ze specjalizacją nauczycielską - mogłabym dziś uczyć francuskiego i angielskiego.

20. Bardzo lubię piec słodkości. Moja karpatka nigdy nie ma grudek w kremie ;-)



21.  Kocham twórczość Michaela Jacksona i Bruno Marsa. Moi bezkonkurencyjni ulubieńcy!

22. Jak byłam dzieckiem to kochałam się w Nicku Carterze z The Backstreet Boys. Miałam sny, że nosi mnie na barana, a wszystkie koleżanki z osiedla umierają z zazdrości ;-)

23. Mam dni kiedy bardzo się denerwuję i ciężko mi to "zamaskować". Ponoć można ze mnie czytać jak z otwartej księgi...

24. CAŁY CZAS smaruję usta pomadką nawilżającą. Po kuracji na trądzik, którą przeszłam moje usta są bardzo wrażliwe. 

25. 2 lata temu mając 23 lata dostałam trądzik 0_o  Sam proces leczenia trwał  pół roku i wspominam ten czas najgorzej w życiu. Kolejne pół roku po - także.

26. Moim największym kompleksem jest brzuch. :)

27. Uwielbiam romantyczne komedie, świeczki w pokoju, nastrój etc ;-)

28.  We wrześniu tego roku przebiegłam Bieg Bachusa 10km oraz Półmaraton Zielonogórski 21 km. Wymyśliłam to sobie w lipcu i to zrobiłam ;-)

29. Mam tonę lakierów do paznokci. Nie ma chyba koloru, którego nie miałam ;-)

30. Lubię piękne, długie i zadbane włosy u dziewczyn. Zawsze dłużej zatrzymam wzrok jak zobaczę posiadaczkę takowych. 


31. Często zmieniam zdjęcie profilowe na facebooku (:P) - szybko mi się nudzą.

32.  Od 6 lat jestem aktywna fizycznie - większość czasu to siłownia, ale ostatnio zafascynowało mnie także bieganie.

33. Pod koniec roku będę już na swoim czego nie mogę się doczekać!!!:)

34. Zawsze fascynował mnie Egipt i jego historia.

35. Chciałabym w przyszłości mieć dziecko ;-)

36. Uwielbiam Koszykówkę. Jestem fanką Zastalu (Zielona Góra) - w zeszłym sezonie po raz 1szy zdobyliśmy złoto!

37.  A propos koszykówki - napędzam z chłopakami w młynie! (czyt. cały mecz stoję, klaszczę i się wydzieram) ;-)

38. Kiedyś miałam włosy ścięte na chłopaka i często mnie z chłopcami mylono ;-P Od tego czasu (a było to w klasie 6 podstawówki!) noszę dłuższe włosy. 

39. Przechodziłam różne etapy w życiu - byłam hiphoperką, metalem-rockmanką, różową cizią i czymś a la "rastamanką' :D Do dziś nie mam do końca określonego stylu, jednakże to różowa cizia była najdłuższym okresem ;-)

40. Kocham każdy gatunek muzyczny, ale jak jestem zła to słucham ciężkiej muzyki. Przykład poniżej.


41. Bardzo podobają mi się u kobiet wielkie usta oraz piersi. Wiecie jak to mowią o kobietach, że jak mają proste włosy to chcą kręcone, a jak kręcone to proste ;-)

42. Nie lubię ludzi, którzy starają się zepsuć życie innym i wpierdzielają się we wszystko co tylko można ;-)

43. Nie lubię jak ktoś mi mówi co będzie dla mnie najlepsze.

44. Bardzo (!) nie lubię gdy ktoś maskuje brak kompetencji próbując wytknąć ich brak innym osobom. Od wytykania innym, nie staniesz się lepszą wersją siebie. Mówiąc, że ktoś jest brzydki, bądź głupi sam nie staniesz się piękniejszy czy mądrzejszy ;-) Ot, takie małe dewizy!:)

45. Lubię alkohol, ale widoku mnie zataczającej się i niekontaktującej z otoczeniem nie uraczycie ;-) 

46. Zdałam prawo jazdy za pierwszym razem.

47. Kocham oglądać filmy, jestem prawdziwą filmomaniaczką! Uwielbiam: Scarface (człowiek z blizną z Alem Pacino), Finding Neverland (marzyciel z Johnym Deppem), The Illusionist (iluzjonista), The Butterfly Effect (efekt motyla z Ashtonem Kutcherem), Blow ( z Johnym Deppem), American Gangster (z Denzelem Washingtonem), Scent of a woman (zapach kobiety z Robertem De Niro), Fast and Furious (szybcy i wściekli z Vin Diesel'em), Next ( z moim ulubionym Nicolasem Cagem), Seven Pounds (siedem dusz z Willem Smithem),  Awakenigs (przebudzenia - z Robertem de Niro i Robinem Williamsem), Taken (uprowadzona z Liamem Neesonem), Avatar, Patch Adams (z Robinem Williamsem), Magic Mike (z Chaningiem Tatuumem), Dirty Dancing(wirujący sex z Patrickiem Swayze), The Ghost (uwierz w ducha również z P. Swayze i Demi Moore), Sagę Zmierzchu (z R.Pattinsonem), Dead Poets Society (stowarzyszenie umarłych poetów z Robinem Williamsem), Jack ( z Robinem Williamsem), Der Name der Rose ( w imię róży z Seanem Connery) i wiele innych. 

48. Moi dwaj ulubieni aktorzy (ciężko mi się zdecydować na tego naj,naj, ponieważ obydwoje są wspaniali, mają świetny warsztat aktorski i urok osobisty) to Nicolas Cage i Robin Williams. Obydwoje charyzmatyczni, świetnie oddający emocje i obydwoje skrajnie różni.

49. Uwielbiam modę,kocham się stroić i przebierać ;-)

50. Moją największą miłością (jak chodzi o modę) są buty na obcasie. 


Ufff, po godzinie pisania przebrnęłam przez 50 punktów. Który Wam się najbardziej podoba?!:)
Ściskam!



27 komentarzy:

  1. hehe ale super :D fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. w ten tradzik to mi sie wierzyc nie chce, nic nie widac po zdjeciach;>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne filmy, widać, że lubisz dobre i ambitne filmy. to rzadkość w dzisiejszych czasach gdzie ludzie oglądają Piranię 3DD:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam Piranie 3dd i myslalam, ze umre.. ;-P chyba najgorzej zainwestowane 70minut w zyciu ;-P

      Usuń
  4. widząc ostatnio zdjęcia pracy magisterskiej miałam dziś spytać co studiujesz .. a może co studiowałaś.. a tu proszę jest odpowiedź :D, fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. a i Twoja praca jest związana mocno z kierunkiem studiów czy wręcz przeciwnie ? pytam z ciekawości Czy jesteś zadowolona z kierunku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też studiuję filologię, ale polską i jestem na specjalizacji nauczycielskiej ;D Za rok będę mieć pełne uprawnienia nauczycielskie, razem z WOK-iem;p Brzuch to i mój największy kompleks, małże mnie brzydzą, też uwielbiam jeść i stąd z rozmiaru 34 dziś mam 38 ;p ach te studia ;D Gratuluję 7 wspólnych lat z chłopakiem! :) teraz tylko pytanie: kiedy ślub? :D Z muzyką mam podobnie, dziwny ten mój gust muzyczny, bo teraz głównie słucham polskiego hh, ale mieszam to z Nirvaną, Sweet Noise, a czasem nawet Mansonem:P Znaczna część wymienionych filmów jest też na mojej liście ulubionych ;D Kilka punktów mogłabym jeszcze skomentować, ale i tak już długi komentarz napisałam i nie będę Cię zanudzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD :** widze, ze wiele osob odnajduje ze mna wspolne "punkty":) fajne uczucie! buziaki:**

      Usuń
  7. Jesteś śliczna i delikatna, aż trudno uwierzyć, że też kiedyś zmagałaś się z tym cholerstwem jakim jest trądzik. Mogłabyś napisać czym go wyleczyłaś? będę bardzo wdzięczna :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na olqeczka@gmail.com to Ci odpowiem na kazde pytanie;-)

      Usuń
  8. Koszykówka, Paryż, buty <3 a tak przy okazji buty z ostatniego zdjęcia są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie podoba się najbardziej 46.
    Ja tak samo zdałam prawo jazdy za pierwszym razem.
    Dziewczyny górą! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że jesteś przesympatyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na wpis. Nie mogę uwierzyć, że kiedyś byłaś kluseczką. Ja z resztą też nią byłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post :) nie którzy piszą takie głupoty żeby tylko chyba coś napisać, u Ciebie jest konkret , zresztą punkt 15 się kłania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olka, z wielka checia przeczytalam caly posciak i powiem Ci ze pod wieloma wzgledami jestesmy mega podobne! (np slabosc do slodyczy, Michaela Jacksona, najwiekszy kompleks brzuch, tez kochalam sie w chlopakach z Backstreet :D itd). Moi czytelnicy pisza do mnie mejle z taka sama prosba o napisanie postu z faktami o mnie o ktorych nie wiedza badz zrobienie postu pod ktorym mogliby zadawac pytania a ja bym odpowiedziala...i coraz czesciej mysle o tym na powaznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym się dowiedzieć (jeśli można :P) Jak poradziłaś sobie z trądzikiem? Dotkną on tylko twojej twarzy czy również ramion i pleców. No i w jakim stopniu. Sama mam okropny trądzik, ale jestem od ciebie młodsza i podobno 'kiedyś przejdzie'. Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na olqeczka@gmail.com ;) i glowka do gory!

      Usuń
  16. 50 - dokładnie mam to samo - moją miłością są buty na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nic mnie nie zaskoczyło ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. nic mnie nie zaskoczyło :PP buziaki Szczoto

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabyś uchylić rąbka tajemnicy jak dostałaś pracę jako spedytorka? Studia wyższe w innym kierunku, wcześniej robiłaś jakieś technikum o profilu spedytorskim? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx