18 września 2013

Kolor sezonu - chabrowy

Hej! Dzisiejsza stylizacja to jedna z zapowiadanych "zmian" w moim stylu. Jak obserwujecie mojego bloga wiecie, że noszę głównie buty na wysokim obcasie. Od wielu lat pałam do nich nieokreśloną miłością nawet wtedy gdy me stopy odmawiają posłuszeństwa i jedyne o czym marzę to płaskie buty ;-) Zaczęłam bardzo dużo i intensywnie biegać w związku z czym moje nogi, ścięgna i nawet kostki u stóp są cały czas narażone na kontuzje czy naciągnięcia. Postanowiłam nie ryzykować i zacząć nosić naprzemiennie płaskie buty ze szpilkami. Dobrze dopasowane spodnie będą wyglądać rewelacyjnie nawet z płaskimi butami:) Mam nadzieję, że zestaw się Wam spodoba, bo główną rolę gra w nim kolor niebieski [lub chabrowy czy kobaltowy - do wyboru do koloru :)], który nie dość, że jest moim ukochanym to jeszcze zapowiada się hitem sezonu!:)
Alex













Workery standardowo pojawią się jak każdej jesieni, a te w przecierane na złoto będą hitem ;-)








WORKERY - SHOELOOK worker boots, BLUZA - ROMWE blouse, JEANSY - BIG STAR jeans, TOREBKA - PARFOIS bag, BRANSOLETKA I KOLCZYKI - BY DZIUBEKA bracelet and earrings, OKULARY - RAY BAN via AURORE ray ban sunnies (możesz je mieć za 299zł do końca września, więcej info TUTAJ)

32 komentarze:

  1. fajnie że to kolor sezonu bo uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie! ta Twoja elegancja ładnie się łączy z niby sportową bluzą ;>
    i koczek cudny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu boska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny zestaw, super bluza, a buty genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszy zestaw ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś namiętnie nosiłam buty na wysokim obcasie, z czasem jednak rozkochałam się w płaskich butach i teraz szpilki noszę na specjalne okazje ;) Ale koturny zdarza mi się nosić bardzo często, szczególnie uwielbiam sneakersy:) Ale muszę sobie kupić podobne sznurowane botki :) A kolor torebki świetny, na pewno będzie robił furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w płaskich butkach :D. Świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  8. zmiana jak najbardziej na pozytywnie. ja akos nie moge sie przekonac do tego typu butow :(

    OdpowiedzUsuń
  9. perfekcyjne buty, ale do bluz z nadrukami się chyba nie przekonam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. buty mi się kosmicznie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluza !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://pampaarampa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O chabrowy, kocham! Twoja torebka śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny luzak! a buty rewelacyjne! cały look fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale bosko, super!

    OdpowiedzUsuń
  17. modnie, wygodnie i na luzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza ;)
    Super!

    http://www.closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bluzka w 100% oddaje urok Paryża <3
    zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna bluza :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. mega zestaw, ciekawa jestem co tam jeszcze "pozmieniasZ" w sobie ;p ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. dobra bluza zawsze spoko ;-) buty tez niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz w tym zestawie :) bluza i torebka są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny zestaw na luzie, buty wymiataja! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx