3 września 2013

Ciasto jogurtowe ze śliwkami. Prosty i niedrogi przepis.

Hej! Tak jak wspominałam ostatnio co jakiś czas będą pojawiać się wpisy także z szeroko pojętej kategorii lifestyle, do którego zalicza się także kuchnia.
Ciasto, które Wam dziś polecę jest bardzo łatwe w przygotowaniu, a w dodatku niedrogie.





Co potrzebujesz, by je zrobić?

- 125 gramów masła
- 2 jajka
- 250 gr mąki
- półtora łyżeczki proszku do pieczenia
- cukier /6 łyżek, ale ja dałam 4 i całe opakowanie cukru waniliowego/
- 300gr jogurtu greckiego
- śliwki


Jak je zrobić?

1. Masło ucieramy z cukrem.

2. Dodajemy 2 jajka i miksujemy.

3. Przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia i dodajemy naprzemiennie z jogurtem greckim mieszając łyżką (nie używamy już miksera)

4. Mieszkamy łyżką aż do uzyskania pulchnej masy.




5. Masa musi być bardzo gęsta, w razie potrzeby dodać więcej mąki!

6. Ciasto wykładamy na blaszę i 'wbijamy' delikatnie w ciasto połówki śliwek.


7. Wsadzamy ciasto do nagrzanego do 160 stopni piekarnika i pieczemy 50 minut.




8. Posypujemy cukrem pudrem i gotowe ;-)


Smacznego!:)


9 komentarzy:

  1. Jak ja jedynie raz ciastka pieklam,tak pewnie to wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piec ciasta. Twój przepis jest świetny!
    Na pewno wypróbuję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. o tej porze narobić smaka to zbrodnia! :D

    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże...dlaczego;( to ja na diecie a tutaj takie pyszności ze az slinka cieknie!;(

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm ale mi smaka narobilas! powiedz jak przerobilas tak ladnie te zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdzałam z przepisem mojej mamy i jest prawie identyczny!:) a ciasto jest pycha i w sezonie śliwkowym nie ma lepszego ciasta! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx