12 września 2013

Nowości

Hej! Ostatnio jest tu mały zastój ze względu na totalny brak czasu - przygotowania do półmaratonu, ostatnie poprawki pracy magisterskiej, Winobranie.... Jutro z pewnością wyskoczymy na zdjęcia, ale dziś jeszcze chciałam Wam pokazać kilka nowości ;-)








buty - shoelook.com
torebka, marynarka, sukienka - persunmall.com
słuchawki - puro.com.pl



A już niedługo zobaczycie nową odsłonę mojego bloga - pomaga mi w tym Panna Zadziorna :*  Będzie kobieco i subtelnie ;-) Już się nie mogę doczekać! 

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. sliczne to malo powiedziane!!! Kasia:)

      Usuń
  2. uwielbiam ta torebke :) mam taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kobaltowa marynarka - piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmm cudowna, Ty chyba kochasz ten kobalt nie?:P

      Usuń
  4. Bardzo fajne buty! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super są:D!
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz od jakiegos czasu poluje na takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie nowości i ja chętnie bym sobie zafundowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tak samo magisterkowe dramaty... taka pora roku ;p

    SUKIENKE KOCHAM! jest absolutnie przefantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez! chyba najladniejsza rzecz;-)

      Usuń
  9. Sukienka - świetny krój i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow super nowosci

    OdpowiedzUsuń
  11. a buty wygodne? daj znac, bo sa cudowne chetnie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a Ty nie masz juz takiej bezowej torebki moja droga:D:D?

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na te butki w jakiejś stylizacji i super by było gdybyś napisała jak Ci się je nosi, bo strasznie kuszą mnie czarne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx