8 września 2013

Moje opinie - podkład Collistar i puder Dior

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję moich dwóch kosmetycznych hitów - podkładu z primerem oraz pudru matującego.
Zdaję sobie sprawę, że nie są to kosmetyki na każdą kieszeń, jednakże po moich problemach z cerą postanowiłam sobie kupować kosmetyki z "wyższej półki". Wiem, że nierzadko nie różnią się one wiele od tych za np. 50zł, ale nakładając na twarz coś z pozoru "lepszego jakościowo" ogarnia mnie wewnętrzny spokój ;-)






Collistar - podkład plus primer w jednym

Primer ma pięknie wygładzić twarz i przygotować ją pod podkład, a podkład ma zapewnić idealne krycie.
Te dwie obietnice złożone przez producenta jak najbardziej są prawdziwe. Testuję go już od ponad miesiąca i wytrzymał na weselu od godziny 14tej do 5 nad ranem w stanie nienaruszonym. W pierwszych chwilach od nałożenia bardzo go widać jednak po 5 minutach zlewa się ze skórą sprawiając, że staje się ona duuużo piękniejsza ;-) Ja jestem zachwycona!
Cena: 130-150 zł 35ml

Tutaj dla przykładu makijaż z poprawin z użyciem tego podkładu




Puder matujący DIOR w kompakcie - mam go już od 3-4 miesięcy kiedy to był nowością na rynku, ale staram się go nie używać na co dzień. Kosztował 240 zł i ciężko by mi było się z nim rozstać po miesiącu użytkowania. Zostawiam go na wyjścia czy specjalne okazje podczas których świetnie się spisuje. Idealnie matowi skórę i dopasowuje się z nią kolorystycznie. Do zestawu dołączony jest "zamszowy woreczek", który ochrania puder przed rozsypaniem się gdy wypadnie nam np. z torebki ;-)





Niestety nie znalazłam jeszcze idealnego korektora na przebarwienia. Może Wy mogłybyście coś mi polecić? ;-)



Alex
As a girl, is it possible to live without makeup & cute accessories?
Just fetch these hotties at their cheapest time :P > 
Only 72 hours!!



6 komentarzy:

  1. Korektor może z Collection? Ma wiele pozytywnych recenzji i sama się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad tym pudrem :)
    Piękna kobieta, fajne recenzje,dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ten primer i podkład w jednym:O chociaż cena nie zachęca do zakupów:/ jak z jego wydajnością?;>
    Ps uwielbiam te świeczki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że "mój" podkład się sprawdza ;) Zapraszam na wspólne wybieranie korektora idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę, może się jednak skuszę na tego Collistara

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx