29 września 2013

Butelkowa zieleń, kolor jesieni.

Hej! W dzisiejszym wpisie chciałam Wam zaprezentować coś, co będzie w kolorze mojej ulubionej zieleni tj.butelkowej. Kolor ten świetnie pasuje zarówno blondynkom jak i brunetkom, o ognistych rudzielcach nie wspominając!:) Motyw panterki, który również powraca każdej jesieni świetnie wygląda na tle takiej zieleni czy burgundu i złota. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Alex








SUKIENKA - MOHITO dress, TORBA - ZARA bag, BUTY - RIVER ISLAND heels




Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Fashionable best sellers!  $14.99 up!
Don’t miss, girls!
 


28 komentarzy:

  1. Zieleń jestem w stanie zaakceptować w takim odcieniu, każda inna taka żywa -"trawiasta", albo taka groszkowa u mnie akurat zdecydowanie odpada;p mimo, że mam rude włosy;p Sukienka mimo, że ma prosty krój to jednak fajnie wygląda, a torebka w panterkę jest wystarczającym dodatkiem i idealnie zastępuje biżuterię :) kolor szpilek mnie trochę zaskoczył, bo spodziewałam się czerni, ewentualnie beżu lub brązu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna stylizacja Olus

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna kolorystyka bardzo ladnie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor sukienki,ślicznie wygladasz!
    torebkę uwielbiam!!!

    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor sukienki! świetnie prezentuje się z panterkowym wzorem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Baaardzo podoba mi się zestawienie torebki z sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam butelkową zieleń, bardzo ładnie zestawiłaś z niebieskimi bucikami ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, torebka świetnie się prezentuje z kolorem sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta zieleń! I idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam butelkową zieleń.., piękna torba!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwyca mnie połączenie butelkowej zieleni z panterką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam <3
    Połączenie kolorów+panterkowy wzór - mega :*

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny kolor sukienki a leo torebka cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepiekna torebka! kiedy ja kupowalas?! ;o

      Usuń
  15. Ładna sukienka :) a kolor butelkowej zieleni fajnie wygląda w jesiennych stylizacjach.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz wyjątkowo świeżo :)
    a sukienka ma naprawdę rewelacyjny krój.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaintrygowal mnie tytul. Swietne polaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały kolor jesieni
    SUPER♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Będziesz na FWP ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx