14 września 2013

Rainy day - printemps outfit

Hej! Za oknem coraz bardziej szaro i ponuro, a deszcz staje się nieubłagany dla Naszych włosów. Niestety, jesień nadchodzi bardzo szybko, a wraz z nią odchodzą pastele i neony, a witają nas szarości, zielenie czy bordo. Dzisiejszy zestaw miał być wygodnie i na luzie, ale zachować w sobie troszkę kobiecości. Odkąd zaczęłam biegać chętniej eksponuję moje nogi łamiąc swoją złotą zasadę płaskiego obuwia do spódniczek czy sukienek. Razem z jesienią zobaczycie tak więc "nową mnie" ;-P  A przy okazji - jaki model przypomina Wam moja nowa torba ? ;-)
Alex











PIERŚCIONEK I KOLCZYKI - BY DZIUBEKA ring and earrings, SUKIENKA - MARTOFCHINA dress, BUTY - WOJAS biker boots, TORBA - ETORBA bag

31 komentarzy:

  1. ale ładnie, łałł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie, faktycznie rzadko widze tu takie polaczenia, warto bylo sprobowac, bo jest ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna torebka, niczym Selma od MK;-) a jaki napis na niej jest? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. military style - i like it x

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, choć ja bym wybrała inny pasek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że po zdjęciach go zmieniłam na inny ;-) ten był w zestawie z sukienką, którą otrzymałam, więc nie chciałam tego rozdzielać ;-) ;*

      Usuń
  6. nowa ciebie!? juz si enie moge doczekac!

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę jak pięknie wyglądasz, świetna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, na prawdę wielkie łał! Wyglądasz fenomenalnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że sezon na focie w palmiarni otwarty!
    sukienka <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, tam moj obiektyw szaleje i fotki sie rozmazuja ;-P tak padalo, ze nie pytaj ;<*

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz. :) Super kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy od razu wyczuwają kiedy będzie deszczowo, loczki zaczynają mi się mocniej kręcić :) Jesień jest dla nich nieubłagana przez mocny zimny wiatr :) Całość bardzo mi się podoba, kolorystycznie lekko militarystycznie, ale wszystko bardzo kobieco :) ten pierścień od Dziubeki jest genialny <3 a torebka ma bardzo fajny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy od razu wyczuwają kiedy będzie deszczowo, loczki zaczynają mi się mocniej kręcić :) Jesień jest dla nich nieubłagana przez mocny zimny wiatr :) Całość bardzo mi się podoba, kolorystycznie lekko militarystycznie, ale wszystko bardzo kobieco :) ten pierścień od Dziubeki jest genialny <3 a torebka ma bardzo fajny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne pierwsze zdjęcie. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny lok! Myślałam, że to kors - nie jest za takimi "podróbkami", niestety poza skórą nie różni się od oryginału.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja liczylam na radosniejsze, przekornie wiosenne kolory, ja w tytule!
    Tak czy inaczej, wygladasz absolutnie rewelacyjnie. Moim zdanem plaskie obuwie zawsze wyglada dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow pieknie!! a jaki szablon cudowny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci w kolorze Haki, super wyglądasz moja droga!!!
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ta torebka jest jeszcze dostępna ? G E N I A L N A !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx