21 września 2013

Black ramoness, jeans and leo bag

Hej! Dzisiejsza stylizacja to moja propozycja na co dzień dla kobiet, które lubią podkreślać swoje kształty - idealnie dopasowane spodnie, luźna bluzka, shopper w ręce i obcasy - jak dla mnie połączenie idealne. Niestety z dnia na dzień jest coraz zimniej, ale zestaw będzie wyglądał równie dobrze w połączeniu w trenczem, który co roku jest na topie i chyba nigdy nie wyjdzie z mody ;-)
Alex





















OKULARY - RAY BAN via AURORE (kup za 299zł bez polaryzacji -klik), BUTY - MARTOFCHINA shoes, BLUZKA - SHEINSIDE top, TORBA - ZARA bag, KURTKA - SHEINSIDE jacket, JEANSY - BIG STAR jeans, KOLCZYKI - BY DZIUBEKA earrings

I na "deser" stary dobry kawałek Riri ;-)

39 komentarzy:

  1. wow mega laska :**

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny outfit, jestem pod wrazeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale czad xD skad bluzka?!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakim aparatem robisz zdjecia? to chyba Palmiarnia nie? widzialam Cie jak dzis robilas zdjecia z taka blondynka:) super wygladalyscie obie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest świetna! Takie lubię, sama najczęściej stawiam na obcisłe spodnie i luźną górę, bo chowam brzuszek :) ramoneska, aviatorki i szpilki dodają całości charakteru! zresztą zauważyłam, że teraz takie szpilki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, masz piękny nowy nagłówek! :) Świetnie się komponuje z tą fotką w bocznym pasku...

    Zdjęcia też jak zwykle piękne! :)

    Włóczykije pozdrawiają! :)
    (i do siebie zapraszają)...

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne buty :D i ta torebka ah :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taką zieleń,bardzo fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak mi sie podoba to malo!:) ;*** cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. i'm a big fan of this look, gorgeous xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja, zakochałam się w torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna zielona koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita , wyglądasz cudownie [ hmm.. cudownie to mało powiedziane]:)
    Genialna torebka ! I kolejna rzecz ,którą muszę mieć !
    Pozdrawiam cieplutko i buziakii ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz! Świetna kurtka :)

    Jeśli chcesz, zapraszam do mnie :]
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz w tym zestawie;) śliczna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz;)
    torba jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zestawienie, takie na co dzień jak lubię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przemyślana stylizacja. Wszystko ze sobą współgra.

    Zapraszam do polubienia mojego Fan Page (blogowego)
    https://www.facebook.com/KingSize48
    Z góry dziękuję : D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba, wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawdę fajny zestaw...buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  23. mega mega zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super polaczenie kolorow naprawde ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja świetna, ale włosy są genialne <3 jakoś się tak ich uczepiłam i mi się wyśmienicie podobają :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam taki typ okularów. Super kolor koszuli!

    OdpowiedzUsuń
  27. też chciałam zamawiać te buciki ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo kobieco i sexownie - i like it ;-)**

    OdpowiedzUsuń
  29. zaje*ista jestesxD super!

    OdpowiedzUsuń
  30. boskie butki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie można dostać taką piękną torebkę ?? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx