7 września 2013

Będzie, będzie zabawa, będzie się działo!:)

Hej! Dzisiejszy wpis jest tylko krótką zapowiedzią tego co niedługo będzie się działo w moim życiu - dzisiaj biegnę w Biegu Bachusa 10 km. Bieg ten jest rozpoczęciem Winobrania, czyli święta wina, które co roku odbywa się w moim mieście.
Kukurydza, prażone orzeszki, koncerty, wino, pajdy ze smalcem, wieczory na mieście - jak dobrze, że mam urlop ! :)



15 września półmaraton zielonogórski, którego już się nie mogę doczekać!:)


Niestety nie działa mi opcja zrobienia "print screena" na komputerze, więc skopiuję Wam dane z mojego ostatniego treningu z aplikacji Endomondo, o której niedługo więcej Wam napiszę!:) A wy co dziś dla siebie zrobiliście/zrobiłyście? ;-) 
Trzymajcie dzisiaj za mnie kciuki o 19tej ;-)



  • DYSTANS15.26 km
  • CZAS TRWANIA1g:48m:30s
  • ŚREDNIA PRĘKOŚĆ7:07 min/km
  • MAX PRĘDKOŚĆ3:42 min/km
  • KALORIE1486 kcal
  • NAWODNIENIE2.11L
  • MIN WYSOKOŚĆ21 m
  • MAX WYSOKOŚĆ155 m
  • ŁĄCZNIE W GÓRĘ311 m
  • ŁĄCZNIE W DÓŁ373 m
  • POGODASłonecznie






8 komentarzy:

  1. szkoda że mnie jednak nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie lubię Winobraaania! Przerażają mnie te tłumy i źle się czuję w takim tłoku. Już od dawna korzystam z Endomondo- bardzo przydatna aplikacja, jeśli ktoś trenuje i chce sprawdzać swoje postępy. 10 km to naprawdę wyczyn! :o Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że takie święto w mieście to prawdziwa frajda :) ja sama bardzo lubię wino i chętnie wybrałabym się na takiego święto :) Aż mi się ochoty narobiło na jakiś dobry trunek :) Ja w Szczecinie zawsze czekam na Dni Morza,bo zawsze wtedy pełno koncertów i straganów z jedzonkiem :) Masz urlop, więc pewnie dziś miło spędzisz czas, czego oczywiście życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja! 15 km, jesteś hardcorem :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia!!!będę trzymać za Ciebie kciuki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx