23 września 2013

Destroyed jeans one again!

Hej! Dzisiejszy zestaw przypadkowo odkopałam w folderze ze zdjęciami i co prawda nie jest już aktualny, bo jest trochę za zimno, ale dorzucić trencz czy ramoneskę i już mamy zestaw na cieplejszy dzień. Już tęsknię za okresem kiedy mogłam jeszcze pozwolić sobie na sandałki.... Tym nie-optymistycznym akcentem życzę Wam miłego wieczoru, a sama uciekam uczyć się na obronę, która już pojutrze! 
Alex
















NASZYJNIK - BY DZIUBEKA necklace, OKULARY - ORSAY sunnies, BUTY I SPODNIE - ZARA  shoes and pants, TOP - H&M top, TOREBKA - PERSUNMALL bag

27 komentarzy:

  1. Lubię ten Twój styl - z pozoru taki luźny, ale jednak z nutką elegancji :) Spodnie mi się strasznie podobają! I masz rację trencz lub ramoneska i jest stylizacja na teraz, tylko pewnie sandałki trzeba by zamienić na botki. Pogody mi brakuje jak nikomu innemu :( szczególnie teraz jak non stop mi zimno. Życzę owocnej nauki! A za obronę będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak podpisuje sie pod tym co mowi Ada, luzno ale elegancko! pieknie jak zawsze piekna :*

      Usuń
  2. Świetne spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie proste, klasyczne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, na luzie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka i świetnie leży! Piękny naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i naszyjnik są świetne!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. tez je uwielbiam pieknie Ci w nich:)

      Usuń
  9. Rewelacyjna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaa! To te buty, którymi zachwycałam się w Twoim poprzednim poście! Zara miała taki model, a ja go przegapiłam ;( prześliczne są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez je uwielbiam! juz rok temu je u Ciebie widzialam sa ekstra:)

      Usuń
  11. swietnie Ci w tym stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dawneo kupowalas te spodnie? sa przeswietne

    OdpowiedzUsuń
  13. jest przeslicznie OLus

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx