15 września 2013

Nowy layout bloga

Hej! Jak zauważyliście albo i nie, od wczoraj mój blog ma zupełnie inny wygląd. Pojawiły się kategorie - moda, uroda i lifestyle. Pod dwoma pierwszymi nie muszę tłumaczyć co się będzie znajdować natomiast pod kategorią lifestyle zobaczycie m.in przepisy, sport, recenzje filmów, eventy. 
Szablon jest kobiecy i elegancki i moim zdaniem idealnie pasuje do większości treści prezentowanych na mojej stronie. Wykonała go dla mnie wspaniała PANNA ZADZRIORNA, na której bloga serdecznie Was zapraszam!:)
Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o nowym wyglądzie!:)
Alex






A niedługo pojawi się wpis ze szczegółową relacją Biegu Bachusa na 10km i dzisiejszego półmaratonu zielonogórskiego!:) Obydwa ZALICZONE ;-) 


16 komentarzy:

  1. Jest świetnie, niczego się nie mogę przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ci zazdroszcze szablonu! :) jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. troche oklepany ten wyglad, mase nastoletnichblogerek takie maja, a panna zadziorna robi na jedno kopyto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś, Anonimku, widział wszystkie szablony, jakie wykonałam, tobyś wiedział, że robię je różne, w zależności, czego dana osoba sobie życzy. ;)

      Usuń
    2. cudowny jest ten wyglad, jak sie nie ma czego czepic to ... ;-)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o troszkę większą czcionkę i będzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglad jak najbardziej na plus! jedynie czciona wydaje mi sie byc troszke za jasna :)

    tymczasem u mnie nowosci - czyli moja garderoba z butami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladnie! Zrobilo sie tak.... przestrzenniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wygląd bloga! *-* Pozdrawiam. :))
    __________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :]]
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się podział na działy tematyczne :) a relacji z Biegu Bachusa już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się podział na działy tematyczne :) a relacji z Biegu Bachusa już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się nowy wygląd bloga :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mega dobry layout <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx