25 września 2013

Royal blue dress

Hej! Dzisiejszy zestaw składa się z sukienki, którą miesiąc temu miałam na weselu i nosiłam ją zdecydowanie w wersji eleganckiej. Dzisiejsza propozycja poprzez ramoneskę ma być bardziej "casualowa" i mniej zobowiązująca. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
Jeszcze przez kilka dni, bo do końca września możecie kupić te same okulary, ale bez polaryzacji za 299zł wpisując kod: alex na stronie aurore.pl :)
Alex











OKULARY - RAY BAN sunnies, KOPERTÓWKA - GLITTER clutch, SUKIENKA - MOHITO dress, KURTKA - SHEINSIDE jacket, BUTY - MARTOFCHINA shoes


23 komentarze:

  1. Bardzo kobieco i z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, uwielbiam połączenie sukienki i rockowej kurtki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uwielbiam takie polaczenie super zestawik

      Usuń
  3. nic dodać nic ująć...pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty!!!!!!!!!!!! <3

    przepięknie ci w takiej niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci w tym kolorze! cały look super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka świetna i na wielkie okazje, i na "co dzień" ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i torebka-cudowne!*.* Całość świetnie razem wygląda:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog, podoba mi się :D
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, świetnie wygląda z czernią.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili na pierwszy post, będzie mi bardzo miło:)
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona torebką! :) a łączenie sukienek z ramoneską dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny set! Może w końcu przekonam się do ramoneski...?

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mega zestaw, bardzo mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx